کنفرانس خبري پس از بازي استقلال - نفت

قلعه نوعی: هفته آینده استارت قهرمانی را می زنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران مطمئن باشند که ما از هفته آینده برای قهرمانی استارت می زنیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نوعی در کنفرانس خبری پس از بازی با نفت تهران اظهار داشت: بازی مقابل تيم نفت خوب بود ما توانستیم با این یک امتیازی که بدست آوردیم به بازی های دیگر فکر کنیم و معتقدم که اگر بازیکنان ما تمرکز لازم را داشتند می توانستند با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست دهند و هواداران مطمئن باشند ما از هفته آینده استارت قهرمانی را خواهیم زد.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در خصوص محرومیت خود افزود: این محرومیت برای من خیلی سنگین تمام شد زیرا معتقدم که ناعادلانه بود و من حتی به مدت 6 ماه هم محروم شده بودم اما آنقدر برای من گران تمام نشده بود.
 
وی درباره نحوه شعار تماشاگران بر ضد علی دایی و واعظ آشتیانی اشاره کرد: متاسفانه در کشور ما از کارهای قشنگ تقدیر نمی شود و خوبی ها به نمایش در نمی آید به همین خاطر این نادیده گرفتن ها باعث می شود تا ما شاهد چنین ناهنجاری هایی باشیم.

قلعه نوعیدر ادامه گفت: مسئولان ما بهتر است بروند و علت یابی کنند چطور رقبای ما می توانند زمین خوب داشته باشند و شرایطشان مطلوب باشد ولی ما نمی توانیم و فقط باید جنگ اعصاب داشته باشیم.

سرمربی تیم استقلال اظهار داشت: کشور ایران جزو ثروتمندترین کشورهای دنیاست و این اصلا در شان ما نیست که از ای اف سی گدایی کنیم تا ورزشگاه های ما را تایید کنند ما این پتانسیل را داریم که در کشورمان حداقل 40 تا 50 استادیوم خوب داشته باشیم و برای تاییدیه گرفتن از ای اف سی نیازی به گدایی نیست.

قلعه نوعی در ادامه در خصوص بازی تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: تیم ما نمایش بدی را از خود نشان نداد شما مستحضرید که در این دو هفته تیم ما 4 تکه شد عده ای در اردوی تیم ملی عده ای مصدوم عده ای همراه با تیم امید و عده ای نیز با ما تمرین می کردند متاسفانه علاوه براین مشکلات جنگ اعصاب هایی هم توسط عده ای ایجاد شده بود که کار را برای ما مشکل می کرد.

وی در ادامه در خصوص محرومیتش در این بازی گفت: بنده حسن زاده را به خدا واگذار کردم بنده 6 ماه در این فوتبال محروم بوده ام ولی در حال حاضر اصلا عدالت رعایت نمی شود من حرف حق را می زنم حتی اگر مجبور باشم از فوتبال بروم.

آقای حسن زاده کلاهت را قاضی کن در دیدار مقابل ذوب آهن به دلیل کار نکرده من هم جریمه نقدی شدم هم محروم شدم و هم حکم قطعی برایم صادر شد که واقعا اتفاق عجیبی است.

لازم به ذکر است، امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلا ل تهران پس از پایان بازی جلسه 20 دقیقه ای را با بازیکنان در رختکن برگزار کرد.

پايان متن/مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
hadi
۲۱:۵۲ ۲۷ مهر ۱۳۹۲
من به عنوان هودار پرسپولیس از شخصیت امیر قلعه نویی بسیار خوشم می اید وایشان رادوست دارم ودوست دارم ایشان سرمربی تیم ملی ایران بشوند!
Iran (Islamic Republic of)
ماداکتو
۱۹:۰۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۲
باسلام اقایقلعه نوعی خودتو تو حاشیه نبر امروز اصلا ترکیب بازیت برا بردن نچیده بودی و عامل باختت هم همین بود فقط دم فرهاد گرم با اندو بقیه تو میدون راه میرن .امید نظری نبودش برا امروز به مراتب بهتر از بودنش بود رو پاس اشتباه این....ما گل تاریخی دریافت کردیم.
آخرین اخبار