150 هزار مشترک عضو پست الکترونیک شرکت پست هستند

مدیر عامل شرکت پست گفت: درحال حاضر 150 هزار مشترک عضو پست الکترونیک شرکت پست هستند و این تعداد روز به روز رو به افزایش است.

 کرباسیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: دانشگاه ها و مدارس می توانند باری اطلاع رسانی به صورت یکپارچه به دانشجویان ، دانش آموزان و هنر جویان خود ازطریق پست الکترونیک شرکت پست اقدام کنند که در حال حاضر 150 هزار مشترک عضو  پست الکترونیک شرکت  پست هستند.

وی افزود: هزینه اشتراک سالیانه برای پست الکترونیک یک هزار تومان است و مشترکان می توانند از طریق سایت mail.post.ir مراحل اولیه ثبت نام را انجام داده و پس از دریافت کرد رهگیری پس از اتمام فرایند ثبت نام در سایت با حضور در یکی از دفاتر پستی جهت تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

کرباسیان تصریح کرد: متقاضیان این سرویس می توانند هزینه اشتراک سالیانه را به دو صورت حضوری و غیر حضوری از طریق کارت های بانکی عضو شتاب پرداخت نمایند با افزایش تعداد مشترکان در آینده و امکان افزودن و استقرار سرویس های جدید بر روی پست الکترونیک سعی بر آن خواهیم داشت تا هزینه ی اشتراک سالیانه را حذف و این خدمت را به صورت رایگان به هموطنان ارائه دهیم./ف
برچسب ها: مشترک ، پست ، الکترونیک ، شرکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار