قلعه نويی:

از حسن زاده به خاطر نگاه عدالت محورش تشکر می کنم/ تیم ما بعد از اردوی تیم ملی 4 قسمتی شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ما بعد از اردوی تیم ملی به چهار قسمت تقسیم شد اما به بازیکنان گفتم که باید از قهرمانی خود دفاع کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نويی پیش از دیدار مقابل نفت در خصوص وضعیت آمادگی شاگردانش با توجه به وقفه ای که بین بازی قبلیشان در لیگ تا مسابقه مقابل نفت داشت اظهار داشت: بعد از اردوی تیم ملی استقلال به چهار قسمت تقسیم شد، یک قسمت مصدومان هستند و قسمت دیگر در تیم امید بازی می کنند، قسمت سوم را به تیم ملی بزرگسالان دادیم و فقط قسمت چهارم بازیکنانی هستند که همراه تیم بودند و تمرین کمتر هرچند در بین آنها هم بازیکنانی همچون ساموئل به دلیل دغدغه های مالی از ابتدای تمرینات همراه ما نبود.

وی ادامه داد: با تمام این شرایط به بازیکنانم سفارش کرده ام که باید از عنوان قهرمانی گذشته خود دفاع و فقط به لیگ فکر کنم البته در نیم فصل باید یکی دو بازیکن هم به استقلال اضافه شوند تا تیم تقویت شود.

قلعه نويی در پاسخ به این سوال که آیا داود حقی را در اختیار گرفته است یا خیر گفت: حقی فعلا فقط با ما تمرین می کند تا وضعیت تمریناتش را بسنجیم وی پیش از این شاگرد خودم در استقلال اهواز بوده است و فعلاً تصمیمی در خصوص وی نگرفته ایم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: از حسن زاده رئیس کمیته انضباطی به دلیل نگاه عدالت محورش تشکر می کنم و به خاطر لطف وی من امروز در نیمکت نیستم.

وی در خصوص علت محرومیتش گفت: خدا را گواه می گیرم که نمی دانم به چه علت محروم شده ام البته آنها می گویند تو نگذاشتی ساموئل جایزه اش را بگیرد و به وی گفته ای زود به رختکن برو!

قلعه نويی در خصوص محرومان و مصدومان استقلال در بازی مقابل نفت تهران بیان کرد: محروم نداریم اما حنیف عمران زاده، محمد قاضی، احمد جمشیدیان و خسرو حیدری مصدومان تیم ما هستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که چه برنامه ای برای تیمش در زمان تعطیلی لیگ به دلیل بازی های تیم ملی دارد گفت: ما همه باید تابع برنامه های تیم ملی باشیم زیرا بحث منافع ملی است و ما هم همکاری می کنیم همه باید به تیم ملی کمک کنند اما در چارچوب! از نظر من نباید تمرینات تیم ملی به باشگاه ها لطمه بزند همه چیز باید طبق اصول فیفا باشد تا تیمی ضربه نخورد.

پايان متن/آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار