مستند "دشمنان خیالی" با محوریت 11 سپتامبر دوبله شد

مستند "دشمنان خیالی" محصول 2008 آمریکا با مدیریت "حسین خدادادبیگی" در امور دوبلاژ شد.

"حسین خداداد بیگی" مدیر دوبلاژ سیما با اشاره به  موضوع مستند "دشمنان خیالی" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  گفت: "جیسون برماس" تهیه کننده مستند " دشمنان خیالی" با نگاهی متفاوت  به 11سپتامبر با جمع آوری اخبار از رسانه ها به نوعی ثابت می کند که این اتفاق کار صهونیست ها و آمریکایی ها  بوده است.
 
 وی ادامه داد:  با اسناد و مدارک جمع   شده در روزهای اول حادثه و با  توجه به تصاویر موجود در آرشیو رادیو و تلویزیون کشورهای جهان و به خصوص انگلستان، این  تهیه کننده اثابت  می کند که توهی در ذهن دولتمردان آمریکا است که برای خود دشمنان خیالی تجسم می کنند.
 
 خدادادبیگی تصریح کرد: با اینکه  حادثه 11 سپتامبر به نام مسلمانان تندرو و بن لادن رقم خورد   ولی  این اسناد  ثابت می کند که کار صهیونیست ها " جورج بوش" و " بن لادن" دست نشانده  خودشان بوده است.
 
 این دوبلور سیما با اشاره دوبلورهای مطرح مستند "دشمنان خیالی"، گفت: " علی همت مومیوند" نریتور اصلی ، شهروز ملک آرایی، اسفندیار مهرتاش، محمد علی دیباج، ناصر خویشتن دار، زویا خلیل آذر، شهراد بانکی، پویان  مقدم، شایان شام بیاتی،  غلامرضا صادقی، امیر عطرچی، عباش نباتی و بیژن علی محمدی ما را در دوبله این  مستند یاری کردند./ص

انتهاي پيام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار