برگزاري نخستین تمرین تیم ایران با حضور مهدوی کیا در کمپ تیم های ملی امارات

اولین تمرین تیم ملی زیر17 سال امروز در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی امارات برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، تیم ملی زیر17 سال که بعدازظهر سه شنبه ( دیروز ) وارد امارات شده بود، دیشب و زیر نور اولین تمرینش را برگزار کرد.

ابتدا قرار بود این تمرین ساعت 18 در ورزشگاه الرشید دوبی انجام شود اما به دلیل اینکه تقاضا کرده بود که زمان تمرین به ساعت 19 موکول شود، تمرین تیم ملی به زمین شماره یک کمپ تیم های ملی امارات که در محل فدراسیون فوتبال این کشور هم هست برده شد. در این تمرین مهدی مهدوی کیا هم حضور داشت و ملی پوشان را همراهی کرد.

در ابتدای تمرین، بازیکنان زیر نظر جعفر هوشمند با دویدن و کارهای هوازی گرم کردند، سپس گرم کردن با توپ را در دستورکار قرار دادند و پس از اینکه کارهای کششی و نرمشی را انجام دادند، به دستور علی دوستی مهر به دو دسته تقسیم شدند. دسته اول زیر نظر مهدی غفاری تمرینات دفاعی را انجام دادند و دسته دوم زیر نظر علی دوستی مهر و نادرعزت اللهی، تاکتیک های مختلف حمله را عمق و از جناحین را تمرین کردند. دروازه بانان هم پس از انجام تمرینات اختصاصی با مهدی حیدری، مربی دروازه بانان، آنها را به جمع بازیکنانی فرستاد که کارهای تاکتیکی را انجام می دادند.

در ادامه تمرین بازیکنان فوتبال دستگرمی را در یک نیمه زمین انجام دادند و در پایان شوتهای ازراه دورو ضربات پنالتی به خوبی تمرین شد و بازیکنان با روحیه بسیار خوب تمرینات را ترک کردند و  به هتل بازگشتتد.

تیم ملی امروز صبح استراحت می کند و فردا بعدازظهر ساعت 18 تمرین خواهد کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار