اردبیل/

اردبیل در اجرای برنامه قرآنی ابتدایی 15 درصد از میانگین کشوری بالاست

مدیرکل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش گفت: استان اردبیل در اجرای برنامه در محضر قرآن ابتدایی 15 درصد از میانگین کشوری جلوتر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ علیرضا رحیمی  در جلسه بررسی عملکرد طرح مهر استان اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل در ابعاد مختلف مأموریت‌ها و شاخص‌های ارزیابی نسبت به میانگین کشوری وضعیت مطلوب و خوبی دارد.

وی گفت: استان اردبیل در حوزه آموزش ابتدایی وضعیتش خیلی خوب و دارای ابتکار و تجربه بسیار ارزشمندی است و به عنوان یکی از استان‌ها برای کسب تجربه در کشور معرفی می‌شود.

مدیرکل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش همچنین خاطر نشان کرد: استان اردبیل در اجرای برنامه در محضر قرآن ابتدایی 15 درصد از میانگین کشوری جلوتر است، در جذب بازماندگان از تحصیل قدم‌های خوبی برداشته شده و با 99.3 درصد بالاتر از میانگین کشوری که 98.74 است، قرار دارد.

رحیمی موفقیت استان را وجود نیروی انسانی خبره در حوزه ابتدایی و مجموعه آموزش و پرورش عنوان کرد و ادامه داد: استان اردبیل در کیفیت‌بخشی و اجرای برنامه آداب و مهارت‌های زندگی با 90 درصد بیشتر از میانگین کشوری که 70 درصد است، جلو افتاده و در رسیدگی به کلاس‌های چند پایه روستایی و بهبود اختلالات یادگیری وضعیت مطلوبی داشته و در بحث طرحهای علمی ابتدایی نیز 1.3 درصد بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد/س.

برچسب ها: اردبیل ، برنامه ، قرآنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.