تشریح برنامه‌‌های دهه ولایت در منطقه 10

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 از اجرای مراسم، برنامه‌ها و غرفه‌های فرهنگی و هنری متنوع و شاد با موضوع آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با فلسفه قربانی کردن و اهمیت واقعه عید غدیر در اسلام و پیام آن برای زندگی امروزی خبر داد.

امیرحسین بهاری‌صفت در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این ویژه‌ برنامه‌ها شامل اجرای مراسم دعای عرفه در مساجد منطقه، اجرای مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع فلسفه عید قربان، مولودی‌خوانی، سخنرانی، دعوت از شعرا و سرودن اشعار ولایت و امامت، اجرای مسابقه کتابخوانی خطابه غدیر با اهداف جوایز نفیس به برگزیدگان و مسابقه نقاشی و خوشنویسی از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت این روز و دهه ولایت تا عید غدیر در سطح منطقه برگزار می‌شود تا علاقمندان با شرکت در آن از مزایای معنوی این ایام بهره‌مند شوند.  
 
وی در ادامه افزود: همچنین به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان مراسم مذهبی ذبح گوسفند با نظارت سازمان میادین و تره‌بار و حضور دامپزشک و چوبداران فروش گوسفند طراحی شد.  
 
واقع در خیابان رنجبر، تقاطع خیابان نوری با توزیع هزار و 500 راس گوسفند به قیمت مصوب شده اجرا می‌شود.  
 
وی خاطرنشان کرد: شهروندان منطقه با مراجعه به این مکان به راحتی می‌توانند بدون صرف وقت و هزینه اضافی از تسهیلات در نظر گرفته شده برای ادای مراسم مذهبی خود استفاده کنند و در این سنت حسنه شرکت داشته باشند./ف 

برچسب ها: بهاری ، دعای ، عرفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار