رحماني فضلي در همایش ائمه جمعه سراسر کشور:

نمی‌توان با دستورالعمل و بخشنامه در حوزه فرهنگی انتظار تحول داشت

وزير کشور گفت: نتیجه اجرای قوانینی مانند قانون حجاب و عفاف مطلوب نیست چون معتقدیم در حوزه فرهنگی نمی‌توان با دستورالعمل و بخشنامه انتظار تحول داشت بلکه باید در دل و قلب افراد نفوذ کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در همایش ائمه جمعه سراسر کشور که صبح امروز(دوشنبه) در مینودشت برگزار شد، اظهار داشت: روحانیت با بهره‌گیری از ظرفیت اعتماد عمومی مردم، می‌تواند سرمایه‌های عظیم اجتماعی را برای ایجاد شکوفایی و بالندگی اجتماعی در حوزه اقتصاد فراهم کند.

وي در ادامه افزود: باید با اعتقاد و اعتماد عمیق و مستمر به موضوع دین و اخلاق برای ساخت یک جامعه مطلوب از یاری و همراهی مراجع دینی بهره برد.

وزیر کشور تصریح کرد: حضور هدفمند روحانیت در عرصه‌های اصلاح آسیب و ناهنجاری‌های اجتماعی می‌تواند امیدآفرین باشد.

وی گفت: نتیجه اجرای قوانینی مانند قانون حجاب و عفاف مطلوب نیست چون معتقدیم در حوزه فرهنگی نمی‌توان با دستورالعمل و بخشنامه انتظار تحول داشت بلکه باید در دل و قلب افراد نفوذ کرد.

شایان ذکر است؛ ساختمان جدید مدرسه علمیه الزهرا(س) مینودشت با حضور وزیر کشور، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه در استان گلستان افتتاح شد.

گفتنی است، غبارروبی گلزار شهدا، افتتاح مسجد جامع شهرستان با حضور وزیر کشور و نشست ائمه جمعه سراسر کشور از جمله برنامه‌های این همایش خواهد بود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار