همدان/

سالي بدون غرق شدگي در سد اکباتان همدان

مدير عامل شرکت آب منطقه اي همدان خبرداد ، در سال آبي 91-92 در درياچه سد اکباتان حادثه غرق شدگي اتفاق نيفتاده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ کمنداني گفت: همه ساله با آغاز فصل گرما شماري از شهروندان بدون توجه به علائم هشدار دهنده و اطلاعيه مکرر اين شرکت در درياچه سد ها و بند هاي انحرافي اقدام به شنا مي کنند که اين سهل انگاري و بي توجهي باعث بروز خسارت هاي جاني و مالي براي هموطنان مي شود.
وي با اعلام اينکه این تاسيسات محل مناسبي براي شنا نيست گفت: پخش تيزر و زير نويس در خصوص ممنوعيت شنا از طريق صدا و سيماي مرکز استان ، چاپ آگهي هاي مکرر ممنوعيت شنا در روزنامه هاي محلي و غيره، نصب علائم هشدار دهنده در اطراف درياچه سدها ، مسدود کردن راههاي دسترسي خاکي به درياچه سدها براي جلوگيري از شنا کردن ، مکاتبات و اطلاع رساني ممنوعيت شنا به اهالي روستاي مجاور سد از جمله اقدامات انجام شده برای جلوگیری از بروز حادثه بوده است.
وي افزود: امسال با توافق انجام شده با هلال احمر استان يک اکيپ از گروه امداد نجات سيلاب و غواصي سازمان در محل سد اکباتان حاضر و مانع بروز خسارت هاي مالي و جاني به هموطنان عزيز شده اند.
مدير عامل شرکت آب منطقه اي همدان با قدرداني از همشهريان که علائم هشدار دهنده را جدي و از شنا در اين مکانها خودداري کردند افزود :  با ياري مردم و کمک مسئولين سالي بدون حادثه غرق شدگي را در سد اکباتان پشت سر گذاشتيم ./س
برچسب ها: سد ، غرق ، اکباتان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.