ترقی در دیدار با مسئولین حزب انقلابی و حاكم اکوادور:

صدای شکستن استخوان‌های آمریکا به گوش می‌رسد

رئیس مرکز امور بین‌المل حزب موتلفه اسلامی گفت: صدای شکستن استخوان‌های آمریکا به گوش می‌رسد.‌

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومي حزب مؤتلفه اسلامی، "حميدرضا ترقي"  در دیدار با مسئولین حزب حاكم و انقلابی مير اکوادور، اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که شما مبارزات ضد استکباری و ضد استعماری  فراواني داشته‌اید، ما از مواضع رئیس جمهور اکوادور و دولت شما در دفاع از ایران، سوريه و فلسطين در مجامع بین‌المللی تقدیر می‌کنیم.
 
وي با بیان اینکه دشمن مشترک ما و شما نظام سلطه و آمریکاست، تصریح کرد: اداره جهان باید مشترك و بصورت چند جانبه‌گرایی باشد، این روزها شاهد گسترش مبارزات ملت‌های آزادی‌خواه و ضد استکبار در جهان هستیم، وضعيت فعلی آمریکا نشان دهنده تاثیر این مبارزات است.
 
ترقي ادامه داد: امروز آمریکایی‌ها از ارتباط و اتحاد میان کشورهای ضد استکباری در دنيا ترس و وحشت دارند، اما کشورهای ضد‌امپریالیستی روز به روز همدیگر را بهتر پیدا می‌کنند.
 
رئیس مرکز امور بین المل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: علي‌رغم اينكه این روزها آمریکایی‌ها محتاج مذاکره با ما هستند اما ملت ما با اقتدار بی‌اعتمادی خود نسبت به دولتمردان آمریکا را ابراز می‌کنند، چراكه صدای شکستن استخوان‌های استکبار جهانی را می‌شنویم.
 
وی در ادامه تصریح کرد: امروز آمریکا بدهکارترین کشور دنیا است و با تعطیل شدن دولت فدرال‌اش روز به روز به حالت ضعف نزديك‌تر می‌شود.
 
 ترقي چرخش سياسي دولت اكوادور عليه سلطه آمريكا را فرصت مهمي براي رشد و پيشرفت اكوادور دانست و تاكيد نمود، حزب حاكم «mir» بايد راه بازگشت جريان‌هاي طرفدار آمريكا به قدرت را ببندد و از استقلال اكوادور پاسداري كند.
 
ترقی گفت: حزب موتلفه اسلامی در طول نیم قرن فعالیت خود همواره موضع سر سختانه‌اي در مقابل آمریکا داشته است و در راه مبارزه با رژيم وابسته به آمريكا شهيد و زنداني طولاني را تحمل كرده است.
 
وی افزود: ما معتقدیم حرکت انقلابی ملت‌ها برای به دست آوردن آزادی و استقلال نیازمند به فداکاری و ایثار و از خودگذشتگی ملت است و امروز حفظ آن استقلال و آزادی در شرایط کنونی بسيار ارزشمند است.
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: خوشبختانه روابط دو دولت، دو مجلس و پارلمان ایران و اکوادور رو به توسعه است و امیدواریم روابط دو حزب موتلفه اسلامی و حزب انقلابی میر اکوادور بتواند مکملی بر روابط دوستانه دولت و پارلمان دو کشور باشد.
 
وی تصریح کرد: دولت و حزب شما باید از فرصتی که برای اداره کشور به دست آورده، استفاده کند و مشکلات رفاهي و اقتصادي مردم خود را حل کند تا از پشتيباني بيشتر مردم برخوردار شويد، در اين راستا حزب مؤتلفه آماده همكاري و كمك خواهد بود.
 
در این دیدار مسئول حزب حاكم اکوادور نیز ضمن تقدیر از مواضع جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: اساس حزب ما در مبارزه با امپریالیسم جهانی است و در این راه تلاش‌های بسیاری انجام داده‌ایم، دولت اکوادور پشت سر مردم در مبارزه با صهیونیست‌ها قرار دارد و ما همواره از مردم فلسطین حمایت کرده‌ایم.
 
 وی افزود: ایران در نحوه مبارزه و مقابله با امپریالیسم جهانی، الگوی آزادی خواهان جهان است و امیدواریم با استفاده از تجربیات انقلاب اسلامی ایران ما نیز بتوانیم از این الگو استفاده کنیم.
 
رئیس مرکز امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی در این دیدار بر ضرورت روابط متقابل دو حزب و دو کشور ایران و اکوادور تاکید کرد و خواستار تفاهم نامه ای میان دو حزب موتلفه اسلامی و حزب انقلابی «میر» اکوادور شد.

انتهاي پيام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار