وزیر کشور در معارفه استاندار جدید مرکزی تاکید کرد

رضایتمندی مردم به عنوان محوری ترین رکن شکل دهنده دولت تدبیر و امید

وزیر کشور در مراسم توديع علی اکبر شعبانی فرد و معارفه محمد حسین مقیمی استاندار جدید استان مرکزی تاکید کرد: رضایتمندی مردم به عنوان محوری ترین رکن شکل دهنده دولت اعتدال و تدبیر و امید در راس ماموریت‌های این دولت است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، "عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور در مراسم توديع از علی‌اکبر شعبانی فرد و معارفه محمدحسین مقیمی اظهار داشت: دولت با گفتمان اعتدالی موجب پویایی و تلاش مردم و ناامیدی دشمنان شده است که آثار آن به خوبی در جامعه و نظام بین‌الملل محسوس و قابل مشاهده است.

وی گفت: دولت زمینه و بستر لازم را برای واگذاری اقتصاد و تولید به مردم و بخش خصوصی فراهم خواهد کرد.

رحمانی فضلی اظهارداشت: وزارت کشور به مدیریت سیاسی کشور اهتمام خواهد ورزید وزارت کشور طرف یا حزب و گروه و باند سیاسی نیست باید با شفافیت مسوولیت پذیری و قانونمندی و رفتارهای قاعده مند سیاسی عرصه سیاسی را کارآمدتر و معقول تر و عمیق تر کنیم همه گروه‌ها و احزاب سیاسی باید در وزارت کشور احساس امنیت و آرامش کنند.

همچنين وزیر کشور پس از ورود به استان مرکزی که استانداران اسبق و جدید، معاونین استانداری و جمعی از مدیران کل وی را همراهی می‌کردند در جمع خبرنگاران اظهارد اشت: تاکنون ۱۵ استاندار منصوب شده‌اند و چهار استاندار دیگر نیز تا پایان هفته منصوب خواهند شد.

رحمانی فضلی تعامل و همکاری گسترده برای ارتقاء و توسعه همه جانبه استان‌ها، ایجاد اشتغال، رشد زیرساخت‌های حمل و نقل و شاخصه‌های اقتصادی و همکاری گسترده با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را از مهمترین اولویت‌های استانداران در دولت یازدهم عنوان کرد.

وزیر کشور به مردم توصیه کرد تا با همکاری کامل با استانداران، شرایط رشد و ارتقاء همه جانبه استان خود را فراهم کنند.

وي اظهارداشت: فلسفه انتخاب استاندارانی که معرفی می‌شوند خدمت به مردم بوده و باید تمام فعالیتشان در جهت ایجاد کار، اشتغال، تولید و تقویت نشاط اجتماعی باشد.

وی افزود: مردم باید در کارها با استانداران مشارکت داشته و یاری‌گر آنها باشند تا بتوان با مشارکت عمومی و خرد جمعی مشکلات پیش رو را رفع کرد.

وی با اشاره به نقش تعامل نمایندگان با استانداران گفت: نمایندگان باید نقش تعاملی و کارکردی خود را داشته باشند تا امور مربوط به استان‌ها را در سطح ملی تقویت کنند.

گفتنی است؛ هیات دولت در هفته‌ای که گذشت «محمدحسین مقیمی» را به عنوان استاندار جدید مرکزی معرفی کرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار