کاروان غدیر در راه سومین دوره پاراآسیایی جوانان

ماندگار فرد : به دنبال حفظ جایگاه دومی هستیم

ورزشکاران جوان معلول و جانباز به دنبال کسب سکوی برتر در این رقابت‌ها و قهرمانی پاراآسیایی جوانان در مالزی هستند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، صبح امروز نشست خبری امیرماندگارفرد دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک در محل کمیته برگزار شد و ماندگارفرد به تشریح چگونگی وضعیت آمادگی تیم‌های معلول و جانباز در پاراآسیایی جوانان پرداخت.

دبیرکل پارالمپیک همچنین با اعلام برگزاری مراسم هفته پارالمپیک در آذرماه جاری اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد، که با برپایی جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی، ورزش در جامعه معلولین و جانباز به توسعه‌ای بیش از شرایط کنونی دست یابد.

نشست مطبوعاتی صبح امروز دبیرکل کمیته پارالمپیک به شرایط مطلوب تیم‌های جوانان شرکت کننده در پاراآسیایی جوانان اشاره کرد و گفت: تیم‌های جوانان کشورمان در جریان برگزاری دومین دوره این مسابقات که در سال 2009 در ژاپن برگزار شد برسکوی دوم قرار گرفتند و افزود: برنامه‌ریزی کمیته پارالمپیک در این دوره علاوه بر توجه ویژه به رکورد ها، توجه به عدم استفاده مواد نیروزا به توزیع مدال‌ها و رشته هایی مثل شنا، دوومیدانی و وزنه‌برداری است و اظهار امیدواری کرد تیم‌های کشورمان به کسب عناوین مورد نظر در این ره‌آورد بزرگ دست یابند.

ماندگارفرد همچنین اضافه کرد: تیم‌های کشورمان همزمان با عید بزرگ غدیر به مالزی اعزام می‌شوند لذا کاروان 75 نفر ورزشکاران معلول کشورمان با نام کاروان غدیر در پاراآسیایی جوانان حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: این مسابقات از دوم لغایت نهم آبان ماه سال جاری با شرکت 1453 ورزشکار در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود و تیم‌های معلول و نابینای ایران در 9 رشته بسکتبال با ویلچر، دوومیدانی، شنا، والیبال، تنیس روی میز، بوچیا، وزنه برداری، گلبال و جودو و در 2 بخش پسران و دختران در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

در ادامه این نشست ماندگارفرد به برگزاری مراسم بزرگداشت روز ملی پارالمپیک طی روزهای هفتم لغایت سیزدهم آذرماه اشاره کرد و افزود: همایش بزرگ ورزشکاران جانباز و معلول سیزدهم آذرماه جاری در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

وی همچنین در ادامه به برنامه‌های تیم‌های ملی جانبازان و معلولین در 5 ماه پایان سال 92 برای شرکت در رقابت‌های جهانی و آسیایی اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد ورزشکاران کشورمان بتوانند در بازی‌های پاراآسیایی کره 2014 به موفقیت و نتایج قابل انتظار کمیته ملی پارالمپیک دست یابند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.