به مناسبت سي و يكمين سالگرد آيت‌الله اشرفي اصفهاني؛

سفر آيت‌الله هاشمي به کرمانشاه قطعي است

"محمد هاشمی" عضو حزب کارگزاران، از سفر قطعي آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به مناسبت حضور در مراسم سالگرد آيت‌لله اشرفي اصفهاني در روز دوشنبه بيست و دوم مهر ماه به کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هرساله با دعوت پادشاه عربستان به منظور حضور در مراسم حج به این کشور مواجه مي‌شود كه مقامات سعودي اين‌بار هم با پاسخ منفی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مواجه شدند.
 
پس از گمانه‌زنی‌های فراوان درخصوص حضور آیت‌الله هاشمی در مراسم حج و مراسم سالگرد آیت‌الله اشرفی اصفهانی، تکلیف سفر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در مراسم یادبود این شهید محراب مشخص شد.

همزمان با چنین دعوتی، مراسم سی و یکمین سالگرد آیت‌الله اشرفی اصفهانی با حضور خانواده وی و مردم کرمانشاه در مسجد جامع این شهر برگزار می شود.

"محمد هاشمی" عضو حزب کارگزاران سازندگي، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، از سفر حتمی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در روز دوشنبه بيست و دوم مهر ماه به کرمانشاه خبر داد.
 
"حجت‌الاسلام محمد اشرفی‌اصفهانی" فرزند پنجمین شهید محراب، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران نيز از حضور قطعی آيت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در روز دوشنبه 22 مهرماه ساعت 15 در کرمانشاه خبر داد.
 
شهید آیت‌الله عطاءالله اشرفی اصفهانی پنجمین شهید محراب، در 23 مهرماه 1361 در مسجد جامع کرمانشاه به دست منافقین کوردل به درجه رفیع شهادت نائل شد.
 
به همین منظور سی و یکمین مراسم سالگرد این شهید محراب در مسجد جامع کرمانشاه در روز دوشنبه 22 مهرماه برگزار می‌شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار