تاج: نمایندگان AFC ورزشگاه هاي ایران را مطلوب دانسته اند

رئیس سازمان لیگ خبر داد، احتمال افزایش سهمیه تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا قوت گرفت.

مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ در خصوص نتایج نظر بازرسان AFC به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خوشبختانه تمام ورزشگاه های ایران به لحاظ تجیهزات ورزشي از نظر بازرسان AFC مورد تأیید قرار گرفته اند و این شانس سهمیه لیگ را در جام قهرمانان آسیا بالا خواهد برد.

وی افزود: فردا نمایندگان AFC از ورزشگاه غدیر، فولاد خوزستان و نفت آبادان و دوشنبه نیز از باشگاه راه آهن و شهید دستگردی و تختی در تهران بازدید به عمل خواهند آورد، تاکنون خوشبختانه روند نظرات ناظرین ایده آل و مطلوب بوده است.

تاج گفت: خوشبختانه با بالا بردن سطح کیفي ورزشگاه ها عملاً هیچ مشکلی باقی نمانده و مطمئنم نظر بازرسان AFC را به خود معطوف خواهد کرد.

رئیس سازمان لیگ در خصوص نظر نهایی بازرسان تصریح کرد: با مدارکی که ارائه شده، بازدید های که صورت گرفته است و سوالهایی که از بازرسان شده نظر آنها نسبت به سالهای گذشته تغییر کرده و ایده آل و خوب عنوان شده است.

تاج با بیان اینکه در گذشته 7 ورزشگاه در سطح A داشته ایم افزود: ما در کشور 7 ورزشگاه در سطح درجه A آسیا داشته ایم اما با اضافه شدن 5 ورزشگاه دیگر در سطح کشور تعداد ورزشگاه ها به عدد 12 در سطح A رسیده و این باعث افزایش سهمیه تیم های لیگ برتر ما در آسیا خواهد شد.

وی به مشکلات باشگاه ها نیز گریزی زد و افزود: مشکلاتی از قبیل مسائل مادی، لیست ویژه صورت های مالی و  بدهی ها مباحثی است که به عنوان مشکل در باشگاه های ما مطرح شده اما در این بازدید به آنها پرداخت شده و تلاش خواهد شد این مشکل ها نیز در بطن باشگاه های کشور حل شود.

تاج در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه 100 درصد نظر بازرسان AFC جلب شده و مورد تأیید بودن افزایش سهمیه لیگ برتر نیز با صحبت و ارائه نظر ناظران AFC به اثبات رسیده است چون ورزشگاه های ما در سطح مطلوب و ایده ال است.

پايان متن/مح

برچسب ها: تاج ، نمایندگان ، تختی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار