"۳۳ درصد نیل سایمون" ویژه هنرمندان اجرا مي شود

نمایش «۳۳ درصد نیل سایمون»، نوشته محمد یعقوبی و کارگردانی مشترک میترا ثاراللهی و احسان فکا، شنبه، 20 مهرماه، ویژه هنرمندان و پیش کسوتان تئاتر اجرا خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی نمایش، «33 درصد نیل سایمون»، نوشته محمد یعقوبی و کارگردانی مشترک میترا ثاراللهی و احسان فکا، شنبه،  20 مهرماه، ساعت 21:30 اجراهای خود را در تماشاخانه "باران" برای هنرمندان و اهالی تئاتر در نظر گرفته و هنرمندان در این روز مهمان این نمایش اند.

در اجراهای این نمایش از تکنیکی به نام «نقایش» (هم‌دستی نقاشی و نمایش) استفاده شده و بر این اساس، در هر اجرا از یک تابلو نقاشی در صحنه نمایش استفاده خواهد شد. محمد یعقوبی نمایشنامه «33 درصد نیل سایمون» را بر اساس نمایشنامه «فصل دوم» به قلم نیل سایمون و ترجمه شهرام زرگر نوشته است.

علی فرح‌راد، کامبیز بنان، میترا ثاراللهی و رها نورمحمدی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند و سایر عوامل فنی عبارت اند از: مریم خرمی (دستیار کارگردان)، امیر رضایی(مدیر صحنه)، مهرداد فائزی‌مهر (دستیار صحنه)، آنکیدو دارش (موسیقی و آرایه‌های صدایی)، مونا خوش‌اقبال (نقایش)، مهدی رایگانی (گرافیک)، پوریا رفیع‌زاده (عکس) و احمدرضا حجارزاده (روابط عمومی).

گفتنی است، نمایش «33 درصد نیل سایمون» هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت 17:30در کارگاه نمایش "باران" به نشانی خیابان ویلا (استاد نجات‌اللهی)، ابتدای اراک، پلاک 72، واحد 7 به صحنه می‌رود. علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند به نشانی ذکر شده و برای هماهنگی و رزرو بلیت به سایت www.baran-pas.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های 88900780 و 09381810094 تماس بگیرند. قیمت بلیت این نمایش برای تماشاگران عادی ده هزار تومان و برای دانشجویان رشته نمایش، با تخفیف ویژه، هفت هزار تومان است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار