انتقال سازمان مرکزی دانشگاه آزاد به واحد علوم و تحقیقات طی ۶ ماه آینده

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی از انتقال مجموعه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به واحد علوم و تحقیقات طی ۶ ماه آینده خبر داد

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي علوم تحقيقات؛ حمید میرزاده  در بین دو نماز در جمع کارکنان نمازگزار سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور آیت الله بجنوردی و محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، با بیان این مطلب افزود:انتفال مجموعه سازمان مرکزی دانشگاه شامل آموزش،پژوهش،دانشجویی و.... در دستور کار معاونت عمرانی دانشگاه قرار گرفته است.

دکتر حمید میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ضمن خیر مقدم به آیت الله موسوی بجنوردی و قدردانی از خدمات علمی و قضایی ایشان و همچنین دکتر محسن رضایی، بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از پدیده ها و دستاوردهای مهم نظام است و خدمات ارزنده ای را به کشور ارائه داشته است، همان طوری که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی دیگر از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که باعث دوام و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

وی در ادامه از خدمات ارزنده و تاریخی ایشان در سمت فرمانده سپاه اسلام در دوران جنگ تحمیلی و هم اکنون در سمت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام قدردانی و تشکر کرد.

ادامه داد:دانشگاه آزاد اسلامی یکی از پدیده ها و دستاوردهای مهم نظام است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز  ازدستاوردهای انقلاب است و  خدمات ارزنده را در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  داشته است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار