رودهن/

مسئولان حوزه فرهنگ و هنر باید به پراکندگی امکانات فیلمسازی خاتمه دهند

تهیه کننده سینما و تلویزیون کشورمان گفت: مسولان حوزه فرهنگ و هنر با یک نگاه عمیق به پراکندگی امکانات فیلمسازی در سطح کشور با تقویت سیمای استان هاپایان دهند.

محمدرضا فرزین در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:ساخت فیلم و حتی سریال در حال حاضر با تمرکز امکانات در شهر تهران همه سینماگران ما برای فعالیت در عرصه فیلمسازی به این شهرحجوم آورده اند.

وی در ادامه این مطلب افزود :مسولان تلویزیون در کنار سینما برای رسیدن به مرحله خوکفایی بایدبا شکستن سکوت فیلمسازی در شهرستان ها صدا و سیمای تهران را از حاشیه امنیت فعلی در حوزه ساخت فیلم و سریال بارونق تولید در شهرستانها خارج کند .

این تهیه کننده سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه شبکه های استانی از چرخه رقابت در ساخت فیلم و سریال خارج هستند تصریح کرد :شبکه های استانی با نمره منفی در بخش تولید فیلم و حتی سریال هایی با مضامین بیان تاریخ و فرهنگ و موقعیت جغرافیایی استان خود از چرخه رقابت با رسانه ملی با یک فاصله طولانی عقب مانده اند .

زرین با تاکید برپراکندگی امکانات در چرخه فیلمسازی کشوراضافه کرد :مسولان حوزه فرهنگ و هنر با یک نگاه عمیق به پراکندگی امکانات فیلمسازی در سطح کشور با تقویت سیمای استان هاپایان دهندو از طریق عرضه امکانات لازم برای ساخت فیلم آنها را در حوزه نمایش فیلم به مرز خودکفایی برسانند .

این تهیه کننده سینما و تلویزیون اظهار داشت :استان خراسان رضوی از جمله استان های غنی ما به لحاظ سوژه های ارزشی و با برخورداری از نیروهای جوان و با استعداد و بهرهمندی از پتانسیل بالاباحمایت مسولان می تواند به پایتخت فرهنگی ایران تبدیل شود ./س


برچسب ها: فرهنگ ، هنر ، سینما ، فیلمسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.