تمرين روز گذشته تيم ملي فوتبال با حضور لژيونرها/ دانيل داوري: از حضور در کنار هم تيمي هايم خوشحالم

تمرين روز گذشته تيم ملي فوتبال ايران در زمين اصلي آزادي انجام گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تمرين روز گذشته تيم ملي به دليل خرابي زمين کمپ تيم هاي ملي، در زمين اصلي ورزشگاه آزادي برگزار شد.
 
تمرين ساعت 16:10 آغاز شد.
 
ابتدا بازيکنان با گرم کردن و حرکات کششي خود را آماده کردند و به 3 گروه تقسيم شدند. نصف زمين را براي بازي انتخاب کردند و يک ديرک پشت محوطه 18 قدم در يک زمين کوچک قرار دادند و ديرک ديگر را در جاي خودش قرار گرفته بود. اين به نظر يک تمرين جديد مي آمد بين محوطه 18 قدم کي روش ايستاده و ناظر شوت زدن بازيکنان به سمت دروازه بود. درون دروازه هم رحمان احمدي و دنيل داوري ايستاده بودند.
 
مصطفي قنبرپور يکي از اعضاي کادر پايه از کارهاي کي روش نت برداري مي کرد.
 
پدر دنيل داوري کنار زمين ايستاده بود به در خواست اعضاي کادر فني که او را نمي شناختند به سکوها هدايت شد، کي روش پس از ديدن اين صحنه به سمت وي رفت و از او عذرخواهي کرد و مجدد او را به سمت زمين همراهي کرد.
 
گفتنی است؛ امروز تمريني برگزار نمي شود و اعضاي تيم ملي در هتل آزادي ريکاوري خواهند داشت.


**از اينکه به تيم ملي دعوت شدم و کنار هم تيمي هايم در ايران بازي خواهم کرد بسيار خوشحالم

دانيل داوري که امروز در تمرينات تيم ملي حضور پيدا کرده بود در جمع خبرنگاران گفت: از اينکه به تيم ملي دعوت شدم احساس بسيار خوبي دارم و از اينکه کنار هم تيمي هايم در ايران بازي خواهم کرد بسيار خوشحالم و مي خواهم بهترين بازي خود را براي تيم ملي انجام دهم.
 
در اين رابطه مهرزاد داوري پدر دانيل، به خبرنگار ما گفت: از اينکه دنيل بار ديگر به تيم ملي ايران دعوت شده است بسيار خوشحاليم. اسم اصلي او "دنيل محمد" است و من اصرار دارم که همه اورا به اين اسم کامل صدا بزنند و نه هيچ اسم ديگري مثل دانيال يا دنيل. مادر او لهستاني است و اين اسم را او براي دنيل محمد انتخاب کرده است. دنيل محمد در خانه آلماني صحبت مي کند و براي همين فارسي حرف زدن برايش بسيار دشوار است. اما حالا اميدوارم با قرار گرفتن در اين محيط بتواند زبان فارسي را ياد بگيرد و خوب صحبت کند.
 
وي ادامه داد: دنيل محمد شخصيت بسيار دوست داشتني دارد و در تيمش همه او را دوست دارند و رابطه خوبي با همه هم تيمي هايش دارد. اگر اين چند وقت کمتر در تيمش بازي مي کرد به اين دليل بود که مربي او به سيستم چرخشي بين دروازه بان ها اعتقاد دارد. اما حالا رقيب او در دروازه مصدوم شده و دانيال فرصت بيشتري براي ايستادن درون دروازه پيدا خواهد کرد.
 
مهرزاد داوري افزود: شهر تهران نسبت به 4 سال گذشته که آمده بودم خيلي تغيير کرده و شرايط بهتر شده و با احداث پل ها و آزاد راه هاي جديد وضعيت ترافيک اين شهر روانتر شده است. من حدود يک ماه و نيم در تهران مي مانم و سپس به آلمان باز خواهم گشت.
 
وي درباره شرايط تيم ملي گفت: تيم ملي ايران با وجود کي روش اکنون شرايط خوبي دارد و مطمئنا تيم تايلند را خواهند برد و من اعتقاد دارم که تيم ايران مي تواند در جام جهاني از گروه خود صعود کند.

**سرمربی تیم ملی فوتبال ایران سجاد شهباز زاده را به اردوی تیم ملی دعوت کرد


کارلوس کی روش -سرمربی تیم ملی فوتبال ایران سجاد شهباز زاده بازیکن تیم سایپا البرز را به تیم ملی دعوت کرد.

**مهاجم ایرانی باشگاه روبین کازان روسیه به اردوی تیم ملی جوانان در کرمان پیوست

سردار آزمون مهاجم ملی پوش روبین کازان روسیه، که در اردوی تیم ملی بزرگسالان هم حضور داشت، بامداد امروز به همراه علی دوستی مهر، مدیر فنی تیم ملی جوانان وارد اردوی تیم ملی جوانان در کرمان شد.

آزمون با صلاحدید کادرفنی تیم ملی بزرگسالان در رقابتهای مقدماتی جوانان آسیا حضور خواهد داشت.

وی که دیروز در تمرین تیم ملی ریکاوری انجام داده بود، گفت: خوشحالم که مورد توجه کارلوس کی روش قرار گرفته ام و به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده ام. تمام تلاشم این است که خودم را در تیم ملی ثابت کنم. البته به دلیل مسابقات جوانان آسیا به کرمان آمده ام تا در کنار تیم ملی جوانان باشم اما پس از پایان مسابقات دوباره به اردوی تیم ملی در تهران ملحق می شوم. امیدوارم که بتوانم در تیم ملی جوانان هم مثمر ثمر باشم و  در راه صعود این تیم به رقابتهای جوانان آسیا 2014 میانمار به تیم ملی جوانان کمک کنم.

پايان متن/زر






 

برچسب ها: تمرین ، تیم ، فوتبال ، لژیونرها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار