سوء استفاده از نام یک امامزاده برای تخریب احمدی نژاد

در ساعات اولیه 14 مهرماه عکسی با عنوان "امامزاده سلطان حسین، پدر جد احمدی نژاد + عکس" در فضای رسانه ای کشور توسط یک سایت اینترنتی منتشر شد که به شدت مورد استقبال بخش قابل توجهی از رسانه های کشور گردید.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به این عکس دقت کنید:




به گزارش 598، این عکس تابلوی راهنمائی را نشان می دهد که در کمال ناباوری امام زاده سلطان حسین که فرزند امام علی النقی(علیه السلام) و عموی حضرت صاحب العصر و الزمان(عج) می باشد را پدر جد رئیس جمهور سابق جناب آقای احمدی نژاد معرفی می نماید.

اما حقیقت این عکس ساختگی (فتوشاپی) چیست؟



در عکس فوق تصویر اصلی و باکیفیت این تابلو را نشان می دهد که سودجویان رسانه ای تا چه حد پا را فراتر از اخلاق و اعتقادات گذاشته اند. در تصویر اصلی و جعلی مسائلی وجود دارد تا براحتی دریافت که تصویر فتوشاپی چقدر غیر حرفه ای تولید شده است، از جمله اینکه اینگونه تابلوها توسط راهداری در جاده ها نصب می گردد و اقدام ناشیانه ای که جلوی نام رئیس جمهور از عبارت (ع) یا همان (علیه السلام) می باشد هرگز استفاده نمی شود و دیگر اینکه تصویر جعلی با کیفیت پائین تری ارائه شده تا روتوش و اصلاحاتی که بر تصویر اعمال شده، آشکار نگردد.





لازم بذکر است که امامزاده سلطان حسین فرزند امام هادی (علیه السلام) و  عموی بزرگوار امام زمان (عج) می باشد که مدفن مطهر این امامزاده در کیلومتر 14 اتوبان نطنز - اصفهان و در بخش ابیازن می باشد که هر روزه زائران زیادی از اقصی نقاط استان اصفهان و کشور به زیارت این امامزاده بزرگوار مشرف می شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
به سایت آستان مقدس مراجعه نمایید
www.shosein.ir
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
چرا پشت تابلوها یکی نیست
اگه دستکاریم شده باشه این دو تا تابلو یکی نیست
Iran (Islamic Republic of)
مدیر فرهنگی آستان مقدس سلطان حسین
۱۰:۱۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
مردم فهیم و دوستدار آل البیت در ایران از سالیان دور اماکن مرتبط با خانواده اهل بیت (علیهم السلام) را چون نگینی در آغوش گرفته اند و سینه به سینه این محبت را به نسلهای بعدی خود منتقل نموده اند. این در حقیقت همان محبتی است که بنا به فرموده رسول خدا « إنَّ لِقَتْلِ الْحُسَيْنِ حَرَارَةٌ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لَنْ تَبْرُدَ أَبَداً »(مستدرك الوسائل، ج 10ص 318( آری این محبت و دوستی از همان محبت و دوستی امام حسین (علیه السلام) سرچشمه می گیرد.
شهرستان نطنز یکی از خطه های میزبان خاندان محترم اهل بیت است، خانواده ای که اکثرا به شوق زیارت امام هشتم(علیه السلام) از مدینه به طوس عزیمت نمودند و در بین راه مورد تعرض دشمنان قرار گرفتند.
یکی از اماکن معتبر و واجب التکریم در سطح شهرستان نطنزآستان مقدس سلطان حسین (ع) در 14 کیلومتری مرکز شهرستان و در منطقه ابیازن ، در کنار آزادراه کاشان –نطنز-اصفهان است که بنا به روایات معتبر فرزند بلافصل امام هادی (ع) و عموی بزرگوار امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) می باشند، در باب منزلت و کرامت امامزاده سلطان حسین (ع) می توان به توصیف مرحوم شیخ عباس قمی در مفاتیح الجنان تکیه نمود که می فرمایند:
« آنچه بنظرم می رسد آنست که حسین پسر امام علی نقی (علیه السلام) سید جلیل القدر و عظیم الشان بوده زیرا که من از بعضی از روایات استفاده کردم که از مولای ما حضرت امام حسن عسگری (علیه السلام) و برادرش حسین بن على الهادى، تعبیر به «سبطین» میکردندو این دو برادر را به دو جدشان دو سبط پیغمبر رحمت ، امام حسن و امام حسین(علیهما السلام) تشبیه مى کردند، و در روایت(1) ابوالطیّب است که صداى حضرت حجّت(علیه السلام) به صداى عمویش حسین شباهت داشت. »
همچنین در «شجرة الاولیاء» تألیف عالم بزرگوار، «سیّد احمد اردکانى یزدى» در مقام ذکر اولاد امام هادى(علیه السلام)آمده است که :«حسین فرزند آن حضرت از زهّاد و عبّاد بود و به امامت برادر خود اعتراف داشت.»
از مجموع این نکات به دست مى آید که این بزرگوار سیّدى جلیل القدر و عظیم الشأن است. فلذا تکریم و زیارت و حفظ این گنبد و بارگاه توسط پیشینیان ما گوهری ارزشمند بوده است که می طلبد ما نیز این حقیقت را مد نظر قرار دهیم
لذا شایسته است توجه ویژه به اماکن متبرکه و امام زادگان جلیل القدر بخصوص آستان مقدس سلطان حسین (ع) در برنامه ریزی های اجتماعی و سیاسی جای گیرد و با استفاده از ظرفیت مناسب شهرستان نطنز این توجه در دو حوزه مسئولین و مردم مورد عنایت قرار گیرد.
قطعا اطلاع رسانی و معرفی این اماکن با توجه به همجواری با اتوبان شمال جنوب کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این موضوع می تواند موجب آبادانی و آشنایی بیشتر هموطنان با این موهبت های الهی باشد .
________________________________________
1 این روایت همان است که علاّمه مجلسى آن را از امالى طوسى، صفحه 287، حدیث 5 نقل مى کند (رجوع شود به: بحارالانوار، جلد 99، صفحه 60، حدیث 4).

www.shosein.ir
آخرین اخبار