"حبیب الله کاسه ساز" دلایل حاضر نشدن خود در مجمع عمومی را بیان کرد

"حبیب الله کاسه ساز" برای جلوگیری از تنش های احتمالی به پیشنهاد نماینده سازمان سینمایی به مجمع عمومی نرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران حاضر در خانه سینما، "حبیب الله کاسه ساز" پس از اینکه نتوانست وارد جلسه مجمع عمومی شود در حال خروج از خانه سینما در جمع خبرنگاران گفت: این مجمع عمومی توافق چند روز پیش ما است و قرار بود داخلی باشد و طبق توافق مان قرار است مجمع عمومی برگزار شود و اساسنامه هیئت 7نفره مورد بررسی قرار گیرد و پس از اصلاحات مورد تصویب قرار گیرد.

وی افزود: بنابرا توافقات قرار بود به هیئت مدیره کنونی 3 ماه فرصت داده شود که ضمن برنامه ریزی برای برگزاری مجمع عمومی بعدی صنوفی که قانونی نشده اند، مراحل قانونی شدن خود را در این مدت 3 ماه طی کنند.

"کاسه ساز" عنوان کرد: بعد از آن مجمع عمومی کلی که در خصوص هئیت مدیره بازرس است و بعد از آنکه این صنوف قانونی شدند در آن مجمع عمومی شرکت کنند و انتخابات هیئت مدیره صورت گیرد.

وی تصریح کرد: آقای "ایوبی" در این تفاهم نامه به عنوان  رئیس سازمان سینمایی مسئول هماهنگی صنوفی است که 2تا هستند، مثل "کانون کارگردانان" و "کانون فیلمنامه نویسان" که بخشی از آنها قانونی شده اند و بخشی  از آنها در خانه سینما هستند و قانونی شده اند.

وی در ادامه گفت: آقای ایوبی در این مدت سه ماه این کار را انجام خواهد کرد.
 
وی با اشاره به مجمع عمومی امروز گفت: قرار نیست در این مجمع عمومی انتخابات هیئت مدیره صورت گیرد و تنها اساسنامه هیئت 7نفره  تصویب خواهد شد و بر اساس آنان انتخابات هیئت مدیره بعدی انجام خواهد شد.

"کاسه ساز" بیان کرد: هیئت مدیره کنونی طبق توافق ما مأموریت پیدا می کننند که پیگیر قانونی کردن صنوف و برنامه ریزی برای انتخابات سه ماه بعد باشند.

وی ابراز امیدواری کرد که طبق توافقات پیش رفته  روزهای خوبی برای سینما در پیش رو است.

"کاسه ساز" با اشاره به حضور نداشتن خود در این مجمع گفت: من و آقای "صفوی" از طرف نماینده کانون تهیه کنندگان در اینجا حضور داشتیم اما قرار است بدون تنش و بدون دغدغه پیش برویم.

وی گفت: با توجه به صحبتی که با نماینده سازمان سینمایی داشتیم ایشان خواهش کردند برای جلوگیری از حوادث احتمالی و به عنوان نمایشنده تهیه کنندگان به جلسه نرویم.

کاسه ساز تصریح کرد: نماینده سازمان سینمایی گفتکه احتمالاً تنش ایجاد خواهد شو د از ما درخواست کرد در انی مجمع نرویم.

وی عنوان کرد: چند سالی است که بحث بر سر این است که کانون تهیه کنندگاهن از خانه سینا جدا شوند و به عنوان یک گروه مستقل به فعالیت بپردازند من به این امر خوشبین هستم که تهیه کنندگا زیر یک سقف و بدون حضور در خانه سینما به فعالیت صنفی خود ادامه دهند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار