ويژه برنامه‌ي "اينجا ايران است3" به مناسبت سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علي(ع)

برنامه "اينجا ايران است3" به مناسبت سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علي(ع) بخش‌هاي متنوعي را با حضور هنرمندان در عرصه‌هاي مختلف به سمع و نظر مخاطبان مي‌رساند.

"حميدرضا نهضت" تهيه كننده برنامه "اينجا ايران است3" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: در برنامه‌ي امشب "اينجا ايران است3" دكتر "شيري" استاد دانشگاه و روانشناس، پيرامون معيار انتخاب همسر و همچنين ساده گرفتن مراسم ازدواج در بين خانواده‌ها به گفتگو مي‌پردازد. 

وي با اشاره به اينكه گروه موسيقي "اشتران كوه بختياري" در اين برنامه، قطعاتي از موسيقي خود را اجرا مي‌كنند، افزود: دوربين برنامه‌ي "اينجا ايران است" گزارش تصويري زيبا و متنوع از آداب و رسوم مراسم عروسي در استان‌هايي چون اردبيل، جنوب كشور و فارس را به مخاطبان ارائه مي‌دهد. 

نهضت با بيان اينكه 5 زوج عروس و داماد در خصوص چگونگي آشنايي خود و اين مهم در برنامه صحبت مي‌كنند، بيان كرد: "اسفنديار رنجبري" به عنوان خواننده، آهنگي را با نام "اينجا ايران است" با گويش بختياري به مخاطبان هديه مي‌كند. 

وي تصريح كرد: در بخش كشف استعدادها آقاي "صالحي" به انجام حركات نمايشي شعبده‌بازي پرداخته و گروه كر "آوا" آهنگ خود را در خصوص حضرت فاطمه(س) و حضرت علي(ع) اجرا مي‌كند. 

وي خاطر نشان كرد: "اميد معنوي" قطعاتي در خصوص سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علي(ع) را مي‌خواند. 

گفتني است؛ برنامه "اينجا ايران است3" امشب با اجراي "علي زندي فر" و "نجمه جودكي" ساعت 21:30 الي 23 از شبكه‌ي جهاني جام جم روي آنتن مي‌رود./ي2
برچسب ها: جام جم ، تلویزیون ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار