بهرامي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برقراري روابط ايران و آمريکا به انزواي صهيونيست‌ها منتهي مي‌شود

دبيركل جمعيت دانشجويان حامي عدالت اسلامي گفت: لابي صهيونيست تحت هيچ شرايطي اجازه مذاکرات عادلانه را به آمريكا نخواهد داد، چراكه چنين مذاکراتي قطعا به انزواي رژيم صهيونيستي منتهي خواهد شد.

"محمد ابراهيم بهرامي" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه دولت ايالات متحده در عرصه بین‌الملل بدون در نظر گرفتن حقی برای سایر کشورها تنها به دنبال کسب منافع خودش است، گفت: گفتگوي دولتمردان آمريکايي با "نتانياهو" بعد از تماس با رئيس جمهور نشان مي‌دهد آنان در مواضع خود نسبت به ايران شفاف نبوده و سياست‌هاي منفعت‌طلبانه‌اي را پيگيري مي‌کنند.

دبيركل جمعيت دانشجويان حامي عدالت اسلامي افزود: مشکلات اقتصادي دولت آمريکا مزيد بر علت شده تا آنان به منظور فروش اسلحه روابط خود را با صهيونيست‌ها پايدار نگه‌دارند، حتي با كشورهاي حوزه خليج فارس و كشورهاي شرق آسيا نيز قراردادهاي  نظامي ميلياردي را به امضا رسانده است.
 
بهرامي با بيان اينکه ايران‌هراسي يکي از سياست‌هايي بوده که آمريکايي‌ها همواره آن را به افکار عمومي جهان تزريق کرده‌اند،‌ تصريح کرد: نگاهي به سياست‌هاي آمريکایی‌ها نسبت به ايران نشان مي‌دهد که نبايد ساده انگارانه با اين دولت برخورد کرد، چرا که آنها دشمنان قسم خورده نظام جمهوري اسلامي هستند.
 
وي گفت: دولت ما بيش از هرچيز بايد با كشورهايي كه به دنبال حقيقت و عدالت‌اند وارد مذاكره شود و تازماني كه سازمان آيوپاك در آمريكا تصميم‌گيري‌ها را انجام مي‌دهد مذاكره مستقيم با آمريكا هيچ‌گاه پاسخ روشني در پي ندارد.
 
دبيركل جمعيت دانشجويان حامي عدالت اسلامي در خصوص ادعاي اوباما و نتانياهو مبني براينكه ايران ظرف يك سال آتي به بمب هسته‌اي دست خواهد يافت، بیان كرد: بنابر گزارش‌هاي سرويس امنيتي و اطلاعاتي كشور آمريكا، ايران هيچ هدفي در راستاي رسيدن به بمب هسته‌اي ندارد.
 
بهرامي خاطرنشان كرد: لابي صهيونيست تحت هيچ شرايطي اجازه مذاکرات عادلانه را به آمريكا نخواهد داد، چراكه چنين مذاکراتي قطعا به انزواي رژيم صهيونيستي منتهي خواهد شد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار