دبیر فدراسیون قایقرانی:

داشتن لابی در حفظ کرسي های آسیایی کارساز نیست/ اگر حواشی نبود، در ازبکستان موفق تر عمل می کردیم

دبیر فدراسیون قایقرانی گفت: برای کسب موقعيت های آسیایی شایستگی افراد تعیین کننده است و لابی های آنها در فدراسیون جهانی و آسیایی هيچ کمکي نمي کند.

مسعود مهدوی نیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات قهرمانی ازبکستان برای ما مسابقاتی بسیار خوب و پر باری برای ایران بود و ما برای نخستین بار موفق به کسب 35 مدال شدیم که از این تعداد 17 مدال طلا، 11 نقره و 7 برنز بودند.

دبیر فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: نکته جالب توجه اینکه در بعضی از رشته های المپیکی مثل کایاک چهار نفرۀ مردان ورزشکاران ما موفق به کسب مدال طلا شدند. من هم با توجه به تجربیات ده ساله ای که در این رشته ورزشی دارم در مسابقات ازبکستان به عنوان داور بین المللی حضور داشتم و تمام توان و قدرت خود را به کار گرفتم تا بتوانم موفق پیش روم.با وجود اینکه مسئولیت سنگینی بود فکر می کنم به عنوان نمایندۀ ایران در این بخش هم موفق پیش رفتم.

وی افزود: هر چند که ورزشکاران ما بسیار موفق و شایسته در این مرحله حاضر شدند ولی بایدتأکید می کنم که انتظار ما بیشتر بود و بطور حتم اگر فدراسیون قایقرانی طی چند ماه گذشته حواشی نداشت و IFC ورزشکاران ما را از حضور در رقابتهای بین المللی محروم نمی کرد و ورزشکاران ما می توانستند طی این مدت در رقابت های بین المللی حاضر شوند، به مراتب نتیجه ای بهتر و درخشان تر از نتایج فعلی کسب می شد.

مهدوی نیا تصریح کرد: در مورد حفظ کرسی ایران در کسب یک موقعيت دیگر در آسیا تنها چیزی که می توانم بگویم این است که در این رابطه فقط شایسته گی افراد تعیین کننده است و لابی ها در فدراسیون جهانی و آسیایی نمی تواند در زمینه موفقیت کمکی را فراهم کند.
ما همه خیلی خوشحالیم که دنیا مالی و محرابی توانستند به این موفقیت دست یافته و موقعیت ایران را در عرصه بین المللی این رشته حفظ کنند.

دبیر فدراسیون قایقرانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مهمترین برنامه ما این است که بتوانیم در دو رشته کاناپولو و آبهای آرام مسابقات لیگ را راه اندازی کنیم.

خوشبختانه با توجه به برنامه ریزیهای از پیش تعیین شده باید اعلام کنم که همه چیز خیلی خوب پیش رفته و هشت تیم در دو بخش بانوان و آقایان در هر 2 رشته ثبت نام کرده اند که مسابقات شان را بطور رسمی از آبان ماه آغاز خواهند کرد.

پايان متن/مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار