سردار فضلی در جمع خبرنگاران:

تمهیدات امنیتی برای سفر دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی صورت گرفت

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تمهیدات امنیتی برای سفر دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی صورت گرفته که پیرامون مباحث امنیتی و ایمنی در قالب کاروان‌های راهیان نور و در کار مشترک با وزارت آموزش و پرورش انجام شده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "علی فضلی" در حاشیه مراسم افتتاحیه اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی در جمع خبرنگاران گفت: امروز اعزام نمادین کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی از حرم مطهر و نورانی امام خمینی(ره) مهیا شده و قرار است یک میلیون نفر دانش‌آموز به مناطق عملیاتی اعزام شوند.
 
وی با اشاره به حضور کاروان‌های راهیان نور در استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی اظهار داشت: امیدواریم با دعای خیر مردم که بدرقه راه آن‌هاست و با همه تمهیدات لازم در نهایت ایمنی و امنیت سفر نورانی خود را انجام دهند.
 
جانشین رئیس "سازمان بسیج مستضعفین" در پایان خاطرنشان کرد: تمهیدات امنیتی برای سفر دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی صورت گرفته است؛ تمامی این تمهیدات پیرامون مباحث امنیتی و ایمنی در قالب کاروان‌های راهیان نور و در کار مشترک با وزارت آموزش و پرورش انجام شده و امیدواریم با دعای خیر مردم، نذر و نیاز و قربانی حادثه‌ای را شاهد نباشیم.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار