بوشهر/

‌بروز آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتی گفت: در فضای مجازی انسان ناخداگاه امنیت خود را به خطر می‌اندازد و موجب بروز آسیب‌های اجتماعی در فرد می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، حسین باغداری  صبح امروز در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی شهرستان دشتی گفت: فضای مجازی  در کنار همه امکانات رفاهی و آسودگی‌ها که برای بشر پدید آورده به همان اندازه دردسرها و مشکلاتی ایجاد می‌کند که انسان ندانسته در دچار چالش و مشکل می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتی افزود: راه حل‌هایی برای آن در نظر گرفته می‌شود منتهی راه حل‌هایی گاها" سخت و بعضا" هم غیر ممکن است.

وی ادامه داد: در فضای مجازی گاها" اختیار از انسان گرفته می‌شود و امروزه وسایل اطلاع‌رسانی و ابزار مورد استفاده در فضای مجازی و نیز دنیای اطلاعات مانند ماهواره، اینترنت، گوشی‌های همراه، تبلت و ابزاررایانه‌ای شرایط خاصی را برای افراد هر جامعه ایجاد کرده است.

باغداری اضافه کرد: عوارضی که این قضایا به دنبال داشته است بحث گسست‌های اجتماعی و گسست نسل‌ها است که به طور مرتب با آن روبرو هستیم و در پی آن انواع آسیب‌های اجتماعی شاهد هستیم.

وی یادآورشد: یکی از اساسی‌ترین نیاز زندگی بشرو انسان‌ها تامین امنیت است که در فضای مجازی انسان‌ها ازآن غافل بوده و هستند.

معاون فرماندار دشتی بر افزایش آگاهی‌های جامعه از مشکلات فضای مجازی تصریح کرد: در فضای مجازی انسان ناخداگاه امنیت خود را به خطر می‌اندازد و موجب بروز آسیب‌های اجتماعی در فرد می‌شود.
برچسب ها: بوشهر ، دشتی ، فضای مجازی ، آسیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.