ساری /

تاکید بر تعیین تکلیف تعاونیهای راکد مازندران

معاون امور تعاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي مازندران با بیان اینکه تشكيل تعاوني هاي با كيفيت در اولويت بخش تعاون قرار دارد، گفت: تعاونیهای غیرفعال و راکد استان تعیین تکلیف می شوند.

کیاکجوری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: مسئوليت تعالي بخش تعاون مازندران بر دوش كاركنان حوزه تعاون اداره كل در سطح استان است و ما كارشناسان اين حوزه بايد نگاه سيستمي داشته اما در كار به بخش تعاون توجه ويژه اي داشته باشيم و نسبت به حوزه فعاليت خود احساس تعلق كنيم تا در نهايت به اهداف سيستمي كه در اينجا تعالي تعاون، كار و رفاه اجتماعي است برسيم.

وي افزود: با توجه به تأكيدات ويژه مقام معظم رهبري درباره بخش تعاون بايد همه توان خود را بكار بگيريم تا سهم اين بخش در اقتصاد كشور افزايش يابد، تعاون از ظرفيت و پتانسيل بالايي برخوردار است و توجه به آن از وظايف مهم ماست.

معاون امور تعاون اداره كل تعاون مازندران تصریح كرد: اجراي برنامه هاي پيش بيني شده از كارهاي طبيعي ما در سطح استان است كه بايد انجام شود و اگر ما توانستيم در كنار اين برنامه ها، نوآوري داشته باشيم و كار ويژه و مضاعفي انجام دهيم آن وقت است كه مي توانيم بگوييم كه به بخش تعاون كمك كرده ايم./س

برچسب ها: تعیین ، تکلیف ، تعاونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.