رودهن/

جانبازان و آزادگان چراغ راه و سوزن بان مسیر انقلا ب اسلامی هستند

جانشین سازمان بسیج مستضعفان گفت: جانبازان و آزادگان ما چراغ راه و سوزن بان مسیر انقلا ب اسلامی هستند باید بزرگترین ارزش ها که در دوران دفاع مقدس رشد کرده را در جامعه رشد دهیم و عرضه کنیم .

سردار علی فضلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد جایگاه فعلی جانبازان و ازادگان در انقلاب اسلامی گفت :رزمندگان اسلام در جبهه های جنگ تحمیلی با باور شهادت به میدان می آمدند جانبازان و آزادگان ما چراغ راه و سوزن بان مسیر انقلا ب اسلامی هستند باید بزرگترین ارزش ها که در دوران دفاع مقدس رشد کرده را در جامعه رشد دهیم و عرضه کنیم .

وی در ادامه این مطلب در مورد برگزاری رزمایش بزرگ گردانها ی بسیج در آینده تصریح کرد : هزار و 500 بسیجی در گردان منهای گردان عاشورا و امام حسین (ع)و امام علی (ع) در ماههای آینده رزمایش بزرگی را اجرا خواهند کرد .

جانشین سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به فرماندهان بزرگ دفاع مقدس اضافه کرد : عراقی ها در زمان حجوم به ایران قصر شیرین و سومار و بخش هایی از خوزستان را گرفتند با تلاش فرماندهانی همچون سردار دقیقی و شهید داوود کریمی و سایر فرماندهان توانستیم در عملیات های مختلف مرز های تسخیر شده توسط دشمن را باز پس گیریم .

سردار فضلی در خاتمه با تاکید بر بهانه های بنی سعد در دوران دفاع مقدس اظهار داشت :در دوران نخست جنگ تحمیلی خبر رسید که بنی سعد می خواهد با نیروهای مردمی صحبت کند این موضوع بهانه ای بود تا از دادن تجهیزات و اسلحه و تدارکات به مردم برای مجاهدت در راه خدا ی متعال پر هیز کنند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.