ساری /

تعیین تکلیف بیش از 7 هزار هکتار از موارد اختلاف اوقاف و منابع طبیعی

تاکنون 7 هزار و 515 هکتار از زمین های موقوفات و بقاع متبرکه و امامزادگان مورد اختلاف اوقاف و منابع طبیعی تعیین تکلیف شد.

معاون اوقافی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: زمین های مورد اختلاف اوقاف و منابع طبیعی شهرستان‌های ساری، نکا، بهشهر، آمل و لاریجان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیم‌گیری شد.

باقرزاده افزود : در این کارگروه در خصوص موقوفات سلیم بهرامی، آقا مشهد ساری، موقوفه تکیه ایرا لاریجان، موقوفه هلومسر آمل و موقوفات مربوط به امامزادگان و بقاع متبرکه شهرهای نکا و بهشهر مذاکره شد.

وی تصریح کرد : کارشناسان دو دستگاه با حضور در محل این موقوفات به تعیین حدود، تصمیم‌گیری وحل و فصل مورد اختلاف خواهند پرداخت و گزارشات تکمیلی را به کارگروه استان جهت اخذ سند مالکیت ارائه خواهند کرد.

معاون اوقافی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت : تاکنون 7 هزار و 515 هکتار از زمین های موقوفات و بقاع متبرکه و امامزادگان مورد اختلاف اوقاف و منابع طبیعی تعیین تکلیف شد و تا پایان امسال با همکاری و همدلی دو دستگاه بخش اعظمی از زمین های مورد اختلاف در استان تعیین تکلیف خواهد شد./س

برچسب ها: تکلیف ، اوقاف ، منابع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.