عرب: استقلال بارديگر حماسه مي‌آفريند/ فتح‌اله‌زاده آنقدر مشغول كار است كه به جباري نمي‌رسد!

معاون اجرايي باشگاه استقلال گفت: متاسفانه نكونام و تيموريان در بازي مقابل اف سي سئول حضور ندارند اما بازيكنان ما در اين بازي نشان خواهند داد كه يك تيم هستند و به ستاره‌ها وابسته نيستند.

امير عرب معاون اجرايي باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، افزود: به هر حال فوتبال گروهي است و هيچ وقت استقلال به خاطر نبود بازيكنش لنگ نمي‌ماند.

عرب در ادامه اظهار داشت: با شجاعتي كه از امير قلعه‌نويي سراغ دارم. به طور حتم استقلال بازي برگشت را با گل‌هاي زياد برنده مي‌شود و لواپنك تيم حريف دفاعي بازي كند.

وي بيان كرد: به هر حال تيم استقلال در ديدار قبل با بازي دفاعي مي‌توانست يك نتيجه مساوي را به ارمغان بياورد اما شرف فوتبال ايران و شجاعت قلعه‌نويي مانع ضدفوتبال‌ بازي كردن تيم شد.

وي عنوان كرد: از همين الان نمي‌توانيم نتيجه بازي را پيش‌بيني كنيم چراكه زيبايي فوتبال درهمين مسئله است به طور حتم با برد استقلال حماسه ديگري رقم در استاديوم آزادي خواهد خورد.

وي درباره حضور جباري در تيم الاهلي قطر بيان كرد: در حال حاضر ما روي بازي تيم مقابل‌ اي‌اف‌سي تمركز كرديم و كاري به حضور جباري در تيم الاهلي خطر نداريم.

وي درباره خوشحالي فتح‌اله زاده از پيوستن جباري به الاهلي قطر گفت: برخي از رسانه‌هاي ورزشي اين موضوع را مطرح كردند در حاليكه فتح‌اله زاده آنقدر كار دارد كه وقت رسيدگي وضعيت جباري را ندارد به نظرم در حال حاضر بهتر است پيگير بازيكنان باشم كه در تيم حضور دارند.

وي درباره شكايت جباري از باشگاه استقلال گفت: من اطلاعي درباره اين موضوع ندارم و معاونت حقوقي باگشاه جوابگو اين مسئله است.

عرب درباره شايعه خداحافظي فرهاد مجيدي بعد از بازي با اي‌اف‌سي سئول كره جنوبي گفت: برخي از افراد با مطرح كردن اين موضوع مي خواهند چوب لاي چرخ استقلال قرار دهند. به هر حال استقلال آبروي فوتبال ايران است و مطمئن باشيد فرهاد مجيدي در اين بازي يكي از گل‌ها را مي‌زند تا بگويد در استقلال ماندني است.

وي درباره شايعه واگذاري باشگاه استقلال به يك بانك خصوصي گفت: من هم اين موضوع را شنيده‌ام استقلال و پرسپوليس دو بال فوتبال ايران هستند و اگر به بخش خصوصي واگذار شوند آن وقت فوتبال كشور از نابساماني نجات مي‌يابد.

وي درباره نامه تذكر AFC به باشگاه استقلال درباره هوادارنش گفت: من نامه‌اي در باشگاه نديدم اما استقلال به عنوان يك باشگاه فرهنگي، ورزشي شديدا مخالف ايجاد حاشيه در ورزشگاه‌ها است. به نظرم تماشاگرنماها در بازي گذشته بطري پرتاب كردند و استقلالي‌هاي واقعي اين كار را انجام ندادند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.