مشهد/

مسئولان پاسخگوی قصور در حل مشکلات ایثارگران باشند

مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ايثارگران گفت: اگر كوتاهی در زمينه حل مشکلات ایثارگران صورت گرفته است ما به‌عنوان مسئولان اين حوزه بايد پاسخگو باشيم.




به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، منصور مير در آيين تجليل از ايثارگران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نيشابور به مناسبت هفته دفاع مقدس، افزود: شايد بيان اينكه ما در وضعيت حساس كنونی هستيم يك جمله كليشه‌ای باشد اما شرايط خاص و ويژه‌ای كه ما داشته‌ايم سبب شده است، همواره با وضعيت حساس و ويژه روبرو باشيم.

وی با اشاره به مصائبی كه ائمه اطهار(ع) با آن رو‌برو بوده‌اند، بیان داشت: آنچه كه ما مشكلات می‌خوانيم در مقابل مصائب و مشكلاتی كه ائمه(ع) داشته‌اند ناچيز و قابل ذكر نيست.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: نزديك به نيمی از كاركنان ارشاد از خانواده ايثارگران هستند كه اين افتخار بزرگي برای اين اداره به‌شمار مي‌رود.

سيدسعيد سرابی با اشاره به خدمات و جان‌فشانی‌های رزمندگان و ايثارگران در دوران دفاع مقدس بيان كرد: ما هر چه انجام داده‌ايم، باز هم در مقايسه با آنچه كه ايثارگران انجام داده‌اند كم و ناچيز است.

وی خاطرنشان کرد: امنيت و آرامش كنونی كشور مرهون جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی ايثارگران است و وظيفه آحاد جامعه است كه ضمن تكريم آنان، ‌با ترويج فرهنگ ايثار و شهادت حق آنان را ادا كنند.

معاون اداری و مالی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نيز در این مراسم اظهار داشت: حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس با ايثار و از خودگذشتگی ريشه‌های انقلاب را محكم و كشور را در مقابل بلايای سخت حفظ كردند، از همين رو حماسه آنها بسيار عظيم و ارزشمند است.

مهدی يونسی بر حل مشكلات ايثارگران تأكيد كرد و ادامه داد: با تمامی توان سعی می‌کنیم مشكلات ایثارگران را حل كنيم.

دراين مراسم خليل‌اله عراقي سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور به خاطره‌گويی از دوران اسارت پرداخت و از ايثاگران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نيشابور تجليل کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.