تا دقایقی دیگر صورت می‌گیرد؛

آغاز اولین نشست مشترک دولت و مجلس

اولین نشست مشترک قوای مقننه و مجریه با حضور مهمانان و میزبان تا دقایقی دیگر آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران اولین نشست مشترک دولت یازدهم به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی و مجلس نهم به ریاست علی لاریجانی تا دقایقی دیگر در نهاد ریاست جمهوری آغاز خواهد شد.  
 
در همین راستا ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: هم اکنون اکثر نمایندگان در حال عزیمت به مکان نشست مشترک دولت و مجلس هستند.  
 
وی افزود: تمامی 289 نماینده مجلس برای حضور در این نشست مشترک دعوت شده‌اند ولی معمولا تمامی نمایندگان در این نشست‌ها حاضر نمی‌شوند و این یک امر طبیعی است.  
 
نماینده شیراز تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اولین نشست مشترک دولت و مجلس ساعت 19 امشب (سه شنبه 9 مهر ماه) برگزار خواهد شد اما امکان دارد آغاز این جلسه اندکی تاخیر داشته باشد ولی این نشست آغاز خواهد شد.  
 
این در حالی است عبدالرضا مصری سخنگوی هیئت رئیسه مجلس صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این پرسش باشگاه خبرنگاران که محور نشست مشترک دولت با مجلس چه خواهد بود گفت: سفر رئیس‌جمهور به نیویورک و ارائه گزارشی از این سفر مهمترین محور نشست مشترک امشب خواهد بود.  
 
وی افزود: موضوعات زیادی از جمله لایحه اصلاح قانون بودجه 92، لایحه بودجه 93، مباحث ارزی و .... از جمله موارد دیگری است که قابل طرح است ولی در این جلسه زمان کافی نخواهیم داشت.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار