معاون حمل و نقل و ترافيک منطقه يک گفت: طرح مهرقلم در مدارس شمال تهران براي ساماندهي و آماده سازي معابر و آموزش ارتقاء فرهنگ ترافيک در سال تحصيلي جديد اجرا شد و تا 15 مهر نيز ادامه دارد.

پوريا محمديان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به آغاز فصل آموزش و درطي انجام طرح مهر قلم و بازگشايي مدارس طرح ساماندهي و آماده سازي معابر و طرح آموزش و ارتقاء فرهنگ ترافيک در شهرداري منطقه يک براساس بازديد مسئولان و کارشناسان حمل و نقل و ترافيک و مديران نواحي دهگانه طبق اولويت و نياز سنجي هاي انجام شده اجرا شد و هنوز هم ادامه دارد.

محمديان اظهار داشت: از ابتداي طرح مهر قلم که در طول يک ماه کليه موارد مطرح شده را انجام مي دهند جلسه هماهنگي ستاد مهر قلم با حضور مسئولان منطقه يک، رئيس پليس منطقه نيروي انتظامي شميرانات،‌قائم مقام شهردار منطقه، معاونين شهردار، نمايندگان شرکت آب و فاضلاب برق، گاز، مخابرات، آتش نشاني، اورژانس و شهرداران و مديران فني نواحي دهگانه منطقه و مديران اتوبوسراني و تاکسيراني منطقه برگزار گرديد، دستورالعمل اجرايي ستاد بازگشايي مدارس در سال 92 با معاونتها و اجراي ابلاغ شد و بر اين اساس فعاليتهاي معاونت ترافيک اجرا گرديد.

محمديان عنوان کرد: دراين طرح تاکنون نزديک به 1200 دانش آموز تحت پوشش آموزش ارتقاء فرهنگ ترافيک قرار گرفتند، درضمن معابر و فضاهاي منتهي به مدارس از سوي اين معاونت با استانداردهاي ترافيکي ساماندهي شد.

محمديان در ادامه افزود: هم چنان اين طرح تا 15 مهرماه در حال اجرا است.

محمديان  افزود: همزمان با اول مهر و آغاز سال تحصيلي جديد معاونت حمل و نقل و پليس راهور با اهداي شاخه هاي گل و محصولات آموزش ترافيکي در مدارس و مقاطع مختلف در نواحي دهگانه منطقه در اجراي اين طرح حاضر شدند و با اهداي جوايز و اجراي تئاتر آموزشي واهداي گل و شيريني به دانش آموزان و مهمان اين روز را به دانش آموزان تبريک و تهنيت گفتند.

محمديان گفت: تاکنون نيز 5 هزار شاخه گل و 500 قطعه بند براي اطلاع رساني و کمک و آموزش حمل و نقل و ترافيک به دانش آموزان و ايمن سازي جلوي معابر مدارس پخش شده است./

برچسب ها: آغاز ، فصل ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار