فعال آمريکايي:

نظام سرمايه داري ؛ عامل اصلي رياضت هاي اقتصادي

يک فعال امريکايي با انتقاد از سيستم سرمايه داري آمريکا و "ساختار اجتماعي نابرابر"، اين سيستم را مقصر اصلي شرايط نامناسب اجتماعي شهروندان طبقه متوسط را به ويژه زنان دانسته است. اين سيستم مردم را براي مبارزه با شرايط نابرابر تحت فشار قرار داده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ "رندي شرت" از اعضاي "سازمان کميته شبکه استقلال” روز يکشنبه در مصاحبه اي با پرس تي وي اظهار داشت:" جمعيت سالخوردگان –افراد بالاي 65 سال- آمريکا که زير خط فقر هستند، در حال انفجار است".

اظهارات وي پس از انتشار نتايج مطالعه "مرکز ملي قوانين زنان" آمريکا بيان شد. اين تحقيق نشان مي دهد که شمار زنان سالخورده آمريکايي که در فقر شدید به سر مي برند از سال 2013 هجده درصد افزايش داشته است.

مطالعه مذکور نشان مي دهد در سال 2011، 135 هزار زن سالخورده با کمتر از 5500 دلار در سال زندگي مي گذرانند که اين تعداد به 773 هزار تن در سال 2012 رسيده است.

متاسفانه برخورد بسيار نامناسبي با اين افراد مي شود و بسياري از آنان به قتل مي رسند. اين پديده اجتماعي نمايانگر "ابتذال و شرارت  نظام سرمایه داری آمریکا" است که هيچ توجهي به مردم کشور خود ندارد.
برچسب ها: نظام ، سرمایه ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار