قم/

تلاش برای لحاظ شدن شغل آتش‌نشانی در مشاغل سخت و زیان‌آور

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: شغل ‌آتش‌نشانی هنوز جزء مشاغل سخت و زیان‌آور محسوب نشده و در مجلس به دنبال رفع این نقیصه هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، احمد امیرآبادی فراهانی در مراسم تقدیر از آتش‌نشانان که در مجتمع شهر آفتاب قم برگزار شد، با تبریک روز آتش‌نشانان به فعالان این عرصه و خانواده ایشان بیان کرد: در مجلس شورای اسلامی به دنبال این هستیم که نواقص قوانین در عرصه مدیریت شهری را برطرف کنیم.

وی با اشاره به نمونه‌هایی از کاستی‌های قانون یادآور شد: در زمینه امدادرسانی به حوادث جاده‌ای و اطفای حریق آتش‌نشانان از نظر قانونی وظیفه‌ای برعهده ندارند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین شغل آتش‌نشانی هنوز جزء مشاغل سخت و زیان‌آور محسوب نشده و در مجلس شورای اسلامی به دنبال رفع این نقیصه هستیم.

وی با اشاره به اینکه در زمینه مدیریت بحران؛ هماهنگی بین دستگاه‌های مسئول وجود ندارد، یادآور شد: در خصوص هماهنگی آتش‌نشانی، هلال احمر و اورژانس طرح کاملی وجود ندارد و باید در این زمینه فکری اساسی شود.

امیرآبادی در پایان از پرسنل سازمان آتش‌نشانانی که نسبت به امدادرسانی به حادثه‌دیدگان تصادف خونین اتوبان قم – تهران اهتمام جدی داشته و در کمترین زمان نسبت به اطفای حریق اقدام کردند، تقدیر کرد./س
برچسب ها: قم ، تلاش ، آتش ، نشانی ، مشاغل ، سخت ، زیان ، آور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.