​ 13 تا 17 مهرماه؛

هفته علمی مهندسی هوا فضا در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

هفته علمی مهندسی هوا فضا مهرماه با هدف آشنایی با رشته های این حوزه 13 تا 17 مهرماه به همت انجمن علمی دانشکده مهندسی هوا فضا در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کامران ایرانشاهی، دبیر انجمن علمی دانشکده مهندسی هوا فضا در این خصوص گفت: هفته علمی مهندسی هوا فضا در سه محور دعوت از صنایع مرتبط با این حوزه و بررسی فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان، ارائه رساله های  دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد و آشنایی با نرم افزارهای این صنعت 13 تا 17 مهرماه برگزار می شود. 
 
وی با اشاره به برگزاری کنفرانس های تخصصی در هفته هوا فضا دانشگاه صنعتی امیرکبیر، افزود: در این هفته     کنفرانس های آیرو دینامیک  و پیش رانش، ارتباط با صنعت، سازه و مکانیک پرواز با حضور متخصصان این حوزه ها برگزار می شود. 
 
دبیر انجمن علمی دانشکده مهندسی هوا  فضا دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: در هفته علمی مهندسی هوا  فضا مراسم ویژه این هفته در روز دوشنبه 15 مهرماه با حضور مسئولین سازمان فضایی کشور برگزار می شود. 
 
ایرانشاهی اضافه کرد: در مراسم ویژه هفته هوا  فضا پروژه های فضایی کشور برای دانشجویان و اساتید ارائه می شود. 
 
لازم به ذکر است مراسم اختتامیه هفته هوا و فضا روز شنبه، 20 مهرماه در سالن اجتماعات  دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار