فاکس نيوز: ايران به آمريکا سيلي زد

شبکه تلويزيوني فاکس نيوز آمريکا اذعان کرد ايران، با نپذيرفتن پيشنهاد آمريکا مبني بر برگزاري ملاقاتي ميان روحاني و اوباما، به آمريکا سيلي زد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، مجري ميزگرد فاکس نيوز از خانم اندريا، يکي از کارشناسان شرکت کننده در اين ميزگرد پرسيد، ظاهراً آمريکا به دکتر حسن روحاني، رييس جمهور جديد ايران، پيشنهاد داده بود که (باراک اوباما) ديداري کوتاه با او داشته باشد، اما اعضاي هيئت ايراني گفتند، آن (ديدار) بيش از حد پيچيده خواهد بود. وي افزود، آيا آنان(ايرانيان) با رد پيشنهاد آمريکا به ما سيلي زدند؟ يا اين که حقيقتاً منظور آنان اين بوده است که سرِ ما واقعاً شلوغ است، پس بياييد بعداً اين ملاقات را برگزار کنيم. 

"اندريا" درباره علت قبول نکردن ملاقات با اوباما از سوي دکتر حسن روحاني گفت، به نظر من ايرانيان رخنه‌ و نقطه ضعفي در(عزم) رييس جمهور کنوني آمريکا ديده‌اند.

اندريا ادعا کرد، آنان (ايرانيان) مي‌دانند که قادرند رئيس جمهور (اوباما) را بازي دهند. به نظر من، اين دقيقاً همان روشي است که رئيس جمهوي از آن استفاده کرده است. گويي وي  گفته باشد، اين مسئله‌اي پيچيده است و لذا بهتر است الان اين ديدار را برگزار نکنيم و آن را به وقت ديگري موکول کنيم. 

مجري اين مناظره در خاتمه ادعا کرد: من نيز قبلاً گفته بوده‌ام که ايرانيان قادرند دو کار را به طور همزمان انجام دهند؛ يعني در همان حالي که با طرف‌هاي غربي مذاکره مي‌کنند، در خانه، به ساخت سانتريفوژها ادامه مي‌دهند. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار