در كنسرت "عشق من ايران من"؛

"رضا صادقي": خوشحالم كه "سالارعقيلي" مشكي پوشيد / "سالار عقيلي": طرفدار موسيقي پاپ خوب هستم + تصاوير

"رضا صادقي" در كنسرت "عشق من ايران من " گفت: خوشحال كننده ترين اتفاق در اين كنسرت برايم اين بود كه "سالار عقيلي" مشكي پوشيد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در كنسرت  "عشق من ايران من" در برج ميلاد , اين كنسرت با حضور دو تن از چهره هاي مطرح در موسيقي اصيل ايراني و موسيقي پاپ يعني سالار عقيلي و رضا صادقي و با محوريت اجراي قطعه هايي با مضمون" ايران زمين" و در ميان استقبال پرشور علاقه مندان به هنر موسيقي برگزار شد.



در نخستين قسمت از اين كنسرت ميهني، "رضا صادقي" روي صحنه رفت و قطعه "دودكش" را براي مخاطبان اجرا كرد به نحوي كه در هنگام اجراي اين اثر تصاويري مرتبط با ترانه اين  قطعه در مانيتورها پخش مي شد.

رضا صادقي پس از اجراي اين قطعه تاثيرگذار گفت: هميشه به من گفته مي شود كه اين موضوع را نگويم اما الان و در اينجا اعلام مي كنم كه ترانه اين اثر را روزبه بماني سروده و آهنگسازي و تنظيم آن را آريا عظيمي نژاد انجام داده است.

اين خواننده پرطرفدار موسيقي پاپ كه در آغازين لحظه هاي حضورش روي صحنه اجرا , تمامي حاضران به افتخار او ايستادند و او را تشويق كردند , در بخشي ديگر از اين كنسرت بزرگ اظهار داشت: اين كنسرت يك ميهماني كاملا ايراني است و به بهانه باورهايي كه همگي ما براي ايران زمين داريم , اينجا برپا شده است و به عقيده من افرادي كه ايران را دوست دارند الان اينجا حاضر هستند.

وي پس از اجراي قطعه "لب دريا" تصريح كرد: به طور يقين اگر در تهيه اين قطعه عباس لطيفي و ميلاد عالمي به من كمك نمي كردند , اين قطعه به اين زيبايي نمي شد.

 
اين خواننده موسيقي پاپ در بخشي ديگر از اين برنامه گفت: امشب اتفاق هاي بسيار خوبي در اين كنسرت افتاد اما به عقيده من فوق العاده ترين اين اتفاق ها , اين بود كه سالار عقيلي از سر تا پا مشكي پوش شده بود.

سالار عقيلي نيز پس از اينكه رضا صادقي از صحنه خارج شد , در بخش دوم روي صحنه رفت و پس از اينكه قطعه هايي چون وطنم , خوشا و خاك مهرآئين را اجرا كرد , گفت: خوشحالم كه در اين كنسرت افتخار همكاري با رضا صادقي را دارم و شايد اگر كسي غير رضا صادقي بود اين همكاري شكل نمي گرفت.


وي افزود: موسيقي حد و مرز ندارم و من هم موسيقي پاپ خوب را در ماشين و در هنگام مسافرت گوش مي دهم.

وي همچنين در نخستين لحظه هاي بخش دوم اجراي خود , تصريح كرد: رضا صادقي چند روز پيش با اشاره به شكل گيري همكاري اش با من به يكي از خبرنگاران گفت: در اين كنسرت ما براي ايران مي خوانيم و در اين اجرا "ايران" همانند مادري است كه سالار عقيلي موهاي اين مادر پير را شانه مي زند و من هم چشمان او را سرمه مي كشم.


همچنين سالار عقيلي از حضور مادرش در اين كنسرت به عنوان اتفاقي خوشايند ياد كرد و اعلام كرد: اگر من به جايي رسيده ام و هم اكنون انجا ايستاده ام , همه اين اتفاقات خوب را مديون مادر بزرگوارم و زحمت هاي بيشمار او هستم.

گفتني است رضا صادقي و سالار عقيلي در كنسرت " عشق من ايران من " با يك اركستر حرفه اي 60 نفره به رهبري عباس لطيفي و يك گروه كر كارآشنا روي صحنه رفت./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۰۹:۱۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
درود بر رضا صادقی
وسالار عقیلی
Iran (Islamic Republic of)
adele
۱۴:۳۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
its really fantastic
آخرین اخبار