اداره آموزش شهروندي منطقه 10 برگزار مي‌کند؛

آغاز اجراي طرح شهروند الکترونيک در منطقه 10

مدير اداره آموزش شهروندي در راستاي افزايش مهارت و توانمندي شهروندان منطقه در عرصه زندگي اجتماعي و افزايش بهره وري از فن آوري علم روز، ازاجراي طرح شهروند الکترونيک خبر داد.

سيد محمد نقيب در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: طرح بزرگ آموزش شهروند الکترونيک با هدف افزايش سواد عملي شهروندان و فراهم کردن بستري مناسب براي توسعه مشارکت هاي اجتماعي در 4 پهنه از مناطق بيست دو گانه شهر تهران در حال اجراست.
وي در ادامه افزايش سواد ديجيتالي شهروند را از ويژگي هاي اين طرح دانست و افزود: برگزاري آموزش رايگان و ارائه مشوق هاي آموزشي باشگاه شهروند الکترونيک که در نهايت منجر به توسعه فرهنگ عمومي مي شود از مهمترين مزاياي شرکت در طرح است که در منطقه ما به عنوان چهارمين پهنه شهر تهران برگزار مي شود.
وي در ادامه تصريح کرد: براي آشنايي بيشتر، مديران محله ها، مديران خانه هاي علم و زندگي  و مديران خانه هاي it با روش اجرا جزئيات طرح شهروند الکترونيک، جلسه  توجيهي با همکاري مناطق 8،6، 10، 13 و 18 در ايوان شمس برگزار شد.
وي در خصوص نحوه شرکت در اين طرح خاطرنشان کرد: علاقمندان مي‌توانند براي استفاده از مزاياي آموزشي طرح شهروند الکترونيک و شرکت در آن به نزديک ترين سراي محله مراجعه کنند.
انتهاي پيام/

برچسب ها: شهروندی ، الکترونیک ، سواد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار