لحظاتی باور نکردنی از شکار عقاب طلایی + تصاوير

لیندا کرالی از انجمن جانور شناسی لندن گفت: شکار گوزن سیکا توسط عقاب طلایی اولین بار است که اتفاق می افتد و تا به امروز شاهد چنین تصاویری نبوده ایم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتدپرس عکاس روسی توانست با حضور به موقع خود در مناطق جنگلی لازوواسکی واقع در جنوب شرقی روسیه از لحظه شکار شدن گوزن سیکا توسط عقاب طلایی تصاویری منحصر به فرد تهیه کرد.

با وجود چند برابر بودن جثه گوزن سیکا از عقاب طلایی اما توانست با تلاش خود گوزن سیکا را شکار کند. این عقاب با چنگال های بسیار قوی خود مانند قلاب بر کمر گوزن سیکا فرو کرد و حتی توانست آن را از روی زمین بلند کند.

با شکار تصاویر فوق در مجله پروهش رپتور در لندن و روسیه منتشر گردید.

لیندا کرالی از انجمن جانور شناسی لندن به نقل از این خبرگزاری گفت: شکار گوزن سیکا توسط عقاب طلایی اولین بار است که اتفاق می افتد و تا به امروز شاهد چنین تصاویری نبوده ایم.

پیش تر گوزن سیکا توسط پیرسیبری ، گرگ و یا خرش شکار می شد که شکار آن توسط عقاب طلایی بسیار نادر است. عقاب طلایی یکی از گسترده ترین پرندگان شکاری در جهان هستند که در مناطقی نظیر اروپا، آسیا و آمریکای شمالی زندگی می کنند.

آنان شکارچیان مشهور جهانند که قادر به کشتن طعمه بسیار بزرگ تر از خودشان هستند که توسط ابزاری کشنده نظیر چنگال های مرگبار خود و با وزن 5 کیلوگرم، طول بال های بلند خود می تواند با سرعتی بیش از 100 کیلومتر در ساعت پرواز کند.














انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.