برای تمامی سیستم عامل ها؛

بازی هیجان انگیز موتور سواری + دانلود

اگر علاقه به موتور سواری با نهایت سرعت را دارید، دریچه برای تمامی سیستم عامل های گوشی یک بازی موتور سواری تدارک دیده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ حتما شما یکی از علاقه مندان به رشته ی موتور سواری و هیجانات موجود در آن هستید، تصمیم داریم تا این بازی هیجانی را برای تمامی سیستم عامل ها آماده ی دانلود کنیم، امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد.

نسخه ی آیفون

بازی موتور سواری Bike Baron یکی از جذاب ترین بازی های موجود برای سیستم عامل ios است، که با استقبالی قابل توجه مواجه شده و بسیاری آن را بهترین گیم موتورسواری برای گوشی های آیفون می دانند. داستان بازی به گونه ای است که شما نقش یک پیک موتوری را دارید و باید بسته های مورد نظر را در کمترین زمان ممکن به صاحبانشان تحویل دهید. مراقبت موانع موجود در بازی باشید و سعی کنید با کمترین خطا به خط پایان برسید.


عکس هایی از نمایه بازی:







قابل اجرا در ios 5 و بالاتر
حجم بازی: 43.1 مگابایت

نسخه ی اندروید

در این بازی Death Racing:Moto شما باید به رقابت با حریفانتان بپردازید، قدرت و توانایی خود را به آن ها اثبات کنید و به پیروزی برسید. بازی در پیست های موتور سواری معروف و مشهور جهان برگزار می شود و هزاران طرفدار منتظر هنر نمایی شما هستند. یکی از ویژگی های این بازی این است، که می توان امتیاز ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت تا رتبه ی جهانی خود را در این بازی به دست آورید.


عکس هایی از نمایه بازی:








برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید

قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 10.3 مگابایت

نسخه ی جاوا

بازي موتور سواري Motocross Trial Extreme يکي از سرگرم کننده ترين و تماشايي ترين بازي هاي موتور کراس است که شما در آن امکان انتخاب انواع حالت هاي بازي و همچنين قابليت سفارشي سازي موتور خود را داريد تا از مسابقه و پرش در کوه هاي پوشيده از برف و يا شهرهاي ديدني لذت ببريد. 

اين بازي در سايز176x208 برای گوشي هاي دارای پلتفرم جاوا ارائه شده است. 



 فرمت بازی: jar
حجم بازی: 300 کیلوبایت

نسخه ی سیمبین

بازی موتور سواریMoto GP یک گیم سراسر هیجانی برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین است، که در آن باید، با حریفانتان در پیست های مشهور جهان به رقابت بپردازید.






قابل اجرا در سیمبین سری 60 ورژن 5
حجم بازی: 2.7 مگابایت

نسخه ی ویندوزفون

بازی سه بعدی موتور AE 3D Motor v1.0 برای گوشی های دارای سیستم عامل ویندوزفون7.5 است. این بازی دارای گیم پلی هیجان انگیز با بهره برداری آسان از افکت های و جلوه های صوتی زیبا است. هدف شما در این بازی کورس گذاشتن با وسیله های نقلیه دیگر می باشد که با گذشت از هر وسیله نقلیه امتیازی بدست می آورید.






قابل اجرا در سیستم عامل ویندوز 7.5 و بالاتر
حجم نرم افزار: 12 مگابایت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
بی کس
۱۲:۵۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
مرسی از سایت خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
پوریا
۱۶:۳۰ ۲۸ آذر ۱۳۹۲
این بازی چرا دیر میاد
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۱۳:۰۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۲
کدوم بازی چرا دیر میاد