توزيع كاورهاي ويژه استقبال از مهر به كارگران محدوده‌ي تهران قديم

مدير اداره بازيافت شهرداري منطقه 12،‌ از توزيع كاورهاي ويژه استقبال از مهر قلم به كارگران اين منطقه خبر داد.

 عليرضا محمدنژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، گفت: همزمان با فرا  رسيدن ماه مهر، بازگشايي مدارس و آغاز سال تحصيلي جديد كاورهاي ويژه استقبال از مهر قلم ميان كارگران منطقه 12 توزيع خواهد شد.
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: اداره بازيافت شهرداري منطقه 12 همزمان با اجراي طرح استقبال از مهر، كاورهاي ويژه استقبال از مهر قلم را ميان كارگران منطقه 12 توزيع مي‌كند.
محمدنژاد با اشاره به نحوه‌ي اجراي طرح استقبال از مهر در منطقه 12 گفت: در پي نشست‌هاي معاونت امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 12 و اداره بازيافت منطقه،‌ اجراي طرح استقبال از مهر قلم و انجام اقدامات اجرايي و در دستور كار اين حوزه قرار گرفت.
وي با اشاره به اقدامات اجرايي اين طرح گفت: برپايي ايستگاه‌هاي نشاط در بوستان‌هاي و مدارس منطقه 12 به منظور افزايش سلامت شهروندان به ويژه دانش‌آموزان، ايجاد شادي و نشاط و پر كردن اوقات فراغت آنها در ساعت اوليه صبح از اقدامات اجرايي اين طرح است.
محمدنژاد در پايان با اشاره به اقدامات ديگر اين طرح افزود: برگزاري سخنراني و آموزش بازيافت در مدارس منطقه 12 ويژه دانش‌آموزان، معلمان، اولياي مدارس، سرايداران با موضوع‌هاي بازيافت و خدمات شهري از اقدامات ديگر اين طرح است./

برچسب ها: مدارس ، تحصیلی ، بازیافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار