ساري/

معافی مجاهد راه قلم است، دغدغه اش رفع شود

معافی مجاهد راه قلم بود و جانش را فدای رسالت خبری کرد و مسئولان دغدغه این مجاهد را رفع کنند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، شنیدن خبر درگذشت معافی آنقدر برایم سخت و غیرقابل باور بود که همچنان در شوک به سر می‌برم.

باورکردنی نبود جابر معافی اسطوره خبر رسانه‌های مازندران که تامین معیشت و رفع مشکلات خبرنگاران فارس دغدغه اصلی وی بود این چنین بی‌خبر و بدون خداحافظی با همکارانش دارفانی را وداع گوید.

چه بگویم از او که این چنین نگران معیشت همکارانش بود همکارانش را عزادار و عرفان و هستی را یتیم کرد.

یادم هست روزی که با بچه‌های کانون تدبیر و امید مازندران درباره رفع مشکلات معیشتی خبرنگاران فارس صحبت کردی، یادم هست گفته بودی می‌خواهی بچه‌ها را غافلگیر کنی و چه اندوهبار با مرگ ناگهانیت بچه‌های فارس را غافلگیر کردی.

چه باشکوه جامعه خبری و مسئولان تو را تا آرامگاه ابدی بدرقه کردند اما ای کاش بعد از بدرقه‌ات همسر و فرزندانت را در این داغ جانکاه تنها نگذارند.

می‌دانم به زودی «عرفانت» معافی دیگری خواهد شد و رسالت پدر را ادامه خواهد اما امیدوارم همه کسانی که تو را تا آرامگاه ابدی مشایعت کردند فرزندانت را تنها نگذارند تا سایه بی‌پدری روح لطیف و زیبای آنها را آزار ندهد.

می‌خواهم به تو بگویم، حال که بعد از چندین سال کار طاقت‌فرسای خبرنگاری در آرامگاه ابدی آرام گرفتی آرام بخواب و نگران همسر و فرزندانت نباش چرا که مازندران مدیون خدمات شایسته توست.

حال که زندگیت خزان شد و به دیار حق شتافتی آرام باش که مسئولان مازندران خانواده‌ات را تنها نخواهند گذاشت و دینشان را نسبت به توبه درستی ادا خواهند کرد./ج1

برچسب ها: دغدغه ، آرامگاه ، معیشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.