چمن گلی:

مأموریتم تمام شده برای ادامه کار باید شرایط را بررسی کنم/بچه ها در میدان جهانی کم نگذاشتند

مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: حکم مسئولیتم در تیم ملی پایان رقابتهای جهانی 2013 بود به همین منظور برای ادامه همکاری باید شرایط را بررسی کنم.

عبداله  چمن گلی پس از بازگشت از مسابقات جهانی بوداپست در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در هر صورت طبق تعهدی که داشتم  تا پایان رقابتهای جهانی در خدمت تیم ملی فرنگی بودم واز پس باید شرایط و ضعیت برای ادامه همکاری را بررسی کنم.

وی ادامه داد: به هرحال فدراسیون و مدیر تیم های ملی کشتی  انتظاراتی از من دارند و در مقابل من هم در خواستهایی دارم که باید در یک جلسه موراد مورد بررسی و تجزیه تحلیل قرار گیرد تا در نهایت و در صورت توافق طرفین کارم را در سمتی که دارم با قدرت بیشتری ادامه دهم.

چمن گلی در پاسخ به این سوال که چقدر تمایل برای ادامه همکاری در تیم ملی را دارد گفت: من در شرایط سختی که قبل از مسابقات جهانی داشتیم در کنار تیم ملی بودم و با وجود همه مشکلات فقط وفقط به مهیا کردن تیم برای حضور پرقدرت در این مسابقات فکر کردم، در حال حاضر که مقداری خسته ام اما به طور حتم طی هفته های آتی بهترین تصمیم را خواهم گرفت،البته به دنبال منافع شخصی نیستم و هدفم موفقیت فرنگی کاران در میادین بعدی است.

وی در خصوص عملکرد فرنگی کاران در مسابقات جهانی اظهار داشت: بچه ها در میدان جهانی هیچ چیز کم نگذاشتند و حتی نفراتی هم که مدال نگرفتد و با همه توان خود مبارزه کردند اما قسمت آنها کسب مدال نبود.

چمن گلی تصریح کرد: فرنگی کاران در مسابقات جهانی از غیر ممکن،ممکن ساختند وشگفتی ساز شدند چراکه هیچ کسی باورش نمی شد تیمی که ملی پوشان المپیکی را در اختیار ندارد و اکثر نفرات آن جوان هستند در این رقابتها تنها با اختلاف دو امتیاز نسبت به کشور میزبان چهارم شود،در هرصورت من این موفقیت را همه مردم عزیز ایران اسلامی تبریک عرض می کنم.

وی افزود:برای اولین بار در طول تاریخ کشتی فرنگی ما در اوزان 84 و 120 کیلو گرم صاحب مدال طلا شد که مطمئن باشید اگر با همین برنامه پیش رویم در آینده نیز موفقیتهای بزرگی به دست خواهد آمد.

مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد:من به شما قول می دهم در صورتی که این تیم حمایت شود با اضافه شدن ملی پوشان المپیکی در سال آینده برای اولین بار قهرمان جهان خواهیم شد ودر المپیک 2016 نیز موفقیت المپیک لندن را تکرار خواهیم کرد./آق

برچسب ها: کشتی ، تیم ملی ، جهانی ، بوداپست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار