ارومیه/

سد زولا جان جوان سلماسی را گرفت

شنا در پشت سد زولاي شهرستان سلماس و توجه نكردن به هشدارها و تابلوهاي شنا ممنوع باعث غرق شدن جوان 19 ساله در اين شهرستان شده است.

"حميد دهقان"رئيس سازمان هلال احمر سلماس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اعلام مطلب فوق افزود: با اعلام اين حادثه در ساعت 16:20روز جمعه تيم نجات هلال احمر سلماس به محل حادثه اعزام شدند.

وي اشاره كرد:به علت نبود تجهيزات غواصي و قايق نجلات در سلماس سريعا با هلال احمر استان هماهنگي به عمل آمد و تيم غواصي و قايق نجات از شهرستان اروميه و پلدشت براي بيرون كشيدن غرق شده از آب به اين شهرستان اعزام گرديد.

دهقان اضافه كرد:با رسيدن تيم اعزامي و ارزيابي محل حادثه به علت تاريكي هوا با رضايت خانواده غرق شده عمليات به فردا موكول گرديد.

رئيس سازمان هلال احمر شهرستان سلماس خاطر نشان كرد:عمليات بيرون آوردن غرق شده از صبح امروز ادامه يافت تا بلاخره ساعت 10:30 جسد غرق شده ازآب بيرون كشيده شد و تحويل مراجع قانوني گرديد.

دهقان گفت:با وجود 2سد آبي در شهرستان سلماس و احتمال وقوع اين چنين حوادثي در اين شهرستان از مديريت بحران شهرستان تقاضا داریم كه هرچه سريعتر تجهيزات غواصي و قايق نجات تهيه و در اختيار سازمان هلال احمر سلماس قرار گيرد./ز

برچسب ها: سلماسی ، ممنوع ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.