در پی دست تکان دادن قهرمانی به هواداران سپاهان؛

فریدونی: ما از هواداران درخواست فیلم و عکس از این صحنه کردیم

یک هوادار اصفهانی پرسپولیسی با رویانیان و فریدونی رئیس کمیته هواداران تماس گرفته و بیان کرده که محسن قهرمانی برای تماشاگران سپاهانی دست تکان داده است.

مجتبی فریدونی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تماشاگر ما در روز بازی نتوانسته بود بلیت تهیه کند به خاطر همین در جایگاه سپاهانی ها نشسته بود.
وی در تماسی با من و رویانیان بیان کرده که داورها موقع گرم کردن لباس زرد پوشیده بودند و قهرمانی به طرف جایگاه سپاهانی ها رفته و پیراهن زرد را بوسیده است.

رئیس کمیته هواداران پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: اگر این داور به سمت تماشاگران سپاهانی دست تکان داده است. من از مسئولان کانون هوادارانمان در اصفهان خواستم تا از هواداران پرسپولیس در اصفهان بخواهند که اگر فیلم یا عکس این صحنه را دارند برایمان بفرستند تا کمیته حقوقی باشگاه این مسئله را پیگیری کند.

وی تصریح کرد: صحنه دست تکان دادن قهرمانی به هواداران سپاهانی در زاویه ای اتفاق افتاده که از دید هواداران پرسپولیس به دور بود.
به هر حال ما از هواداران درخواست فیلم و عکس از این صحنه را کردیم.

فریدونی بیان کرد: ما به خاطر اینکه پرسپولیس نتیجۀ نگرفتم بهانه تراشی نمی کنیم. هواداران سپاهان لیزر سبز به صورت بازیکنان می انداختند و من چند بار این موضوع را به اطلاع حراست ورزشگاه رساندم.

وی در ادامه اظهار داشت: هواداران سپاهان بعد از  بعد از بازی تماشاگران ما را کتک زدند. نحوه ارائه بلیت ها هم راضی کننده نبود مسئولان بلیت فروشی به سپاهانی ها بلیت فصل جدید ارائه اما به پرسپولیسی ها بلیت لیگ دوازدهم را دادند.

وی تصریح کرد: به هر حال سپاهانی ها رفتار خوبی نسبت به هواداران پرسپولیس نداشتند. بر این اساس گزارشهای اتفاق افتاده در فولاد شهر را تقدیم سالارکیا معاون حقوقی باشگاه کردم تا وی پیگیر آن شود.

فریدونی بیان کرد: وظیفه ام حمایت از شأن هواداران پرسپولیس است. حق و حقوق باشگاه به جای خود قرار دارد و ما هم باید از حق و حقوق هوادارانمان دفاع کنیم.

وی خاطرنشان کرد:نوع رفتار با هوادار به طور مستقیم با من است و پیگیری لازم را برای احقاق حق هوادارانمان انجام می دهم.
به هر حال به شخصیت هواداران پرسپولیس در فولاد شهر توهین شده است.

فریدونی در خصوص افتتاح فروشگاه های باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ما به خاطر دسترسی راحت تر هواداران به کارت هواداران تصمیم گرفتیم با حمایت شهرداری فروشگاه پرسپولیس را در هر مرحله منطقه شهرداری افتتاح کنیم. بر این اساس یک فروشگاه در منطقه 11 افتتاح شده و در چند روز آینده هم در منطقه 5 دو فروشگاه بازخواهد شد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار