جريان‌سازي اصلاح‌طلبان افراطي عليه وزير کشور؛

يک مقام آگاه: خبر برکناري دکتر رحماني‌فضلي کاملا بي‌اساس است + واکنش شخصيت‌هاي سياسي

در پي انتشار خبر غيرواقعي مبني بر برکناري وزير کشور دولت يازدهم در برخي سايت‌ها، يک مقام آگاه ضمن بي‌اساس خواندن چنين خبرهايي گفت: برخي با زير سوال بردن دکتر رحماني فضلي اعتدال در سياست‌هاي دولت را زير سوال مي‌برند.

در پي انتشار خبر غيرواقعي مبني بر برکناري دکتر عبدالرضا رحماني فضلي؛ وزير کشور دولت يازدهم در برخي سايت‌ها، يک "مقام آگاه" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، ضمن بي‌اساس خواندن چنين خبرهايي گفت: برخي با زير سوال بردن دکتر رحماني فضلي اعتدال در سياست‌هاي دولت را زير سوال مي‌برند. 

وي در ادامه گفت: انتشار اين خبر در سايت‌هاي مورد اشاره نيز بر اين اساس صورت گرفته است. 

"حجت‌الاسلام حسين سبحاني‌نيا" عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي نيز در واکنش به اين جريان‌سازي عليه وزير کشور به خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت: جريان افراطي با جوسازي برکناري وزير کشور به دنبال باج‌خواهي هستند تا بتوانند دیدگاه‌های افراطی خود را در بدنه اجرایی کشور اعمال کنند. 




وي افزود: این درحالی است که با شناختی که از دکتر روحانی داریم رحمانی‌فضلی یکی از گزینه‌های مناسبی است که بیشترین تناسب را با دیدگاه اعتدالی رئیس‌جمهوری دارد.

سبحاني‌نيا تصريح کرد: متأسفانه جريان‌هاي افراطي از شعار اعتدال‌گرایانه رئیس‌جمهور و انتخاب افراد، شخصیت‌ها و چهره‌های کارآمد، مثبت و با رویکرد اعتدالی همانند رحمانی‌فضلی راضی و خشنود نیستند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به ویژگی‌های رحمانی‌فضلی اظهار داشت: وزیر کشور فرد توانمند کارآمد و چهره‌ای قابل قبول است که به دنبال دیدگاه اعتدال‌گرایانه رئیس‌جمهور است بنابراین کسانی که به این گونه مسائل دامن می‌زنند به دنبال منافع شخصی و جناحی و امتیاز‌گرفتن هستند.

وی ادامه داد: این جریانات با این گونه حرکات به دنبال جاسازی نیروهای تندرو خودشان در بدنه اجرایی کشور هستند.

"میرحسن آصفری" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نيز در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به گمانه‌زنی برخی سایت‌ها مبنی بر برکناری رحمانی فضلی گفت: جریان‌های افراطی به دنبال سهم‌خواهی بیشتری از مناصب وزارت کشور هستند و درصددند با اعمال فشار بر وزیر کشور، در انتخاب و انتصاب مجموعه معاونت‌های وزارت کشور نفوذ کنند.




وي با اشاره به اینکه رحمانی فضلی به عنوان وزیری با درايت در منصب وزارت کشور قرار دارد، تصریح کرد: متاسفانه برخی گروه‌های افراطی تحمل درک این مسئله را ندارند و درصددند تا با زمینه‌سازی و ایجاد جنگ روانی سبب اختلال شوند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: رحمانی فضلی ارتباط خوبی با مجموعه دولت و مجلس داشته است و مطمئنا حضور و موفقیت وی پاسخ خوبی برای اختلالاتی است که از سوی برخی احزاب و گروه‌های افراطی شروع شده است.

نماینده مردم اراک و کمیجان در پایان خاطرنشان کرد: جریان‌های افراطی به دنبال سهم‌خواهی بیشتری از مناصب وزارت کشور هستند، اما پرواضح است که رحمانی فضلی شایسته‌سالاری را در انتخاب استانداران و مجموعه معاونت‌های وزارت کشور مدنظر قرار خواهد داد.
 
"علاءالدین بروجردی" رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در پی انتشار برخی از اخبار مبنی بر احتمال برکناری وزیر کشور به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: طرح چنین موضوعی از سوی برخی رسانه‌ها صرفا بداخلاقی رسانه‌ای است.  



 
وی افزود: برکناری وزیر کشور که به تازگی کار خود را شروع کرده است صحت نداشته و جوسازی رسانه‌ای است.  

 نماینده بروجرد خاطر نشان کرد: امیدواریم رسانه‌ها در راستای همکاری و کمک به دولت جدید گام برداشته و از درج اخبار غیرواقعی و سلیقه‌ای پرهیز کنند.   
 
"کمال‌الدین پیرموذن" نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به انتشار اين خبر کذب اظهار داشت: این اخبار صحت نداشته و تنها شایعه سازی است و رحمانی فضلی با اقتدار و برخورداری از سیاست‌های حمایتی دولت و مجلس عهده‌دار مسئولیت خویش بوده و تاکنون نیز وظایف خود را در سطح کشور و استان‌ها به نحو احسن انجام داده است.




عضو کمیسیون صنایع، اظهار داشت: این جریا‌ن‌ها تنها به دنبال آن هستند که افراد خاص و مدنظر خود را در بدنه دولت و در سطح استانداری تعیین کنند که این امر امکان‌پذیر نیست، چراکه منش اعتدال و نگاه توسعه اقتصادی در گزینش "دکتر روحانی" مدنظر است و هیچ جریان تندرویی نمی‌تواند به اهداف شخصی و حزبی خود دست پیدا کند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار