معرفی آثار بخش بین‌المللی جشنواره کودک؛

«پسر مرموز» نماینده کرواسی در جشنواره کودک شد

فیلم کودکانه «پسر مرموز» ساخته دراژان زارکوویچ محصول کرواسی در بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره کودکان و نوجوانان روی پرده می‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل ازستاد خبری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، این فیلم محصول سال 2013 کرواسی است و دراژان زارکوویچ آن را بر اساس فیلمنامه‌ای از هانا ژوسیک کارگردانی کرده است.

فیلم «پسر مرموز»، داستان پسری 14 ساله‌‌ای است که برای دستیابی به پاسخ یک معمای پیچیده با کمک دوست باهوش خود وارد عمل می‌شوند. کوکو و تومو به کمک دوستان هم‌مدرسه‌‌ای ماجراهای این فیلم را رقم می‌زنند.

آنتونیو پاراک در نقش کوکو، کارلو مالوکا در نقش تومو، توما باندکو در نقش میرکو کومان و وانژا مارکوینوویچ در نقش ماریجانا در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم «پسر مرموز» تاکنون در جشنواره اوراسی بوسنی، بخش کودک جشنواره فیلم سارایوو، جشنواره پائولای کرواسی و جشنواره زاگرب به نمایش درآمده و برنده جایزه  گوی طلایی جشنواره پائولای کرواسی برای طراحی هنری و جایزه بهترین فیلم از جشنواره زاگرب 2013 شده است.

بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامیداشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.