"حجت‌الله ايوبي" در جمع خبرنگاران:

همه سينما در خدمت دفاع مقدس است/ تجميع معاونت‌هاي سينمايي و كاهش تعداد شوراها

همه‌ي سينما با تمام بخش‌هاي مختلفش در زير سايه دفاع مقدس خدمت مي‌كند.

به گزارش خبرنگار حوزه‌سينماي باشگاه خبرنگاران حاضر در مرقد امام (ره) حجت‌الله ايوبي رييس سازمان سينمايي در جمع خبرنگاران گفت: امروز نشان از هماهنگي، خودگذشتگي و رشادت شهدا را دارد تا ما بياموزيم كه از پستي خودمان براي رسيدن به رشادت و اقتدار كم كنيم.


وي ادامه داد: حضور طيف‌هاي مختلف سينماگران نشان از اتحاد و شرافت آنها دارد و حضور هنرمندان در اين مكان و عهد با امام راحل به معني عهد با آرمان‌هاي انقلاب و شهدا است.

ايوبي تصريح كرد: پيام امروز ما اين است كه همه سينماي ايران در خدمت دفاع مقدس و ارزش‌هاي انقلاب هستند و آنچه كه از صحنه امروز برمي‌آيد پيام اميدواركننده‌اي را تداعي مي‌كند.

رييس سازمان سينمايي در خصوص برنامه‌هاي سازمان سينمايي عنوان كرد: برنامه‌هاي مدوني را داريم كه هنوز نمي‌توانيم آن را به صورت رسمي اعلام كنيم اما يكي از برنامه‌هاي ما تجميع معاونت‌هاي سينمايي و شوراهاي سازمان است.

رييس سازمان سينمايي درخصوص حضور سينماگران در اين مراسم عنوان كرد: امروز اتفاق خوشايندي است كه سينماگران با حضور خود نشان دادند كه اختلاف سلايق برطرف شده و اكنون در كنار هم حضور دارند.

وي اظهار داشت: آنچه كه مي‌توانم در مورد برنامه‌هاي سازمان اعلام كنم، ساخت فيلم‌هايي منطبق با ارزش‌هايي كه نظام جمهوري اسلامي براساس آن پي‌ريزي شده است و در رأس فعاليت‌هاي ما قرار دارد. و ما تاكنون آمادگي خودمان را براي ساخت چنين فيلم‌هايي با ارگان‌هاي مختلف اعلام كرديم.

ايوبي تصريح كرد: فيلم‌هايي خوبي در اين زمينه ساخته شده است و همچنين طي ملاقاتي كه با بنياد دفاع مقدس داشتيم و صحبت‌هاي صورت گرفته با آنها نشان از همدلي است.

وي افزود: وحدت سينماگران قدم خوبي بود كه اتفاق افتاد و اعلام برنامه‌هاي مدون و شفافيت در برنامه‌ها قدم بعدي ما است.

ايوبي درخصوص معاونت‌هاي سينمايي بيان كرد: حكم معاونت‌هاي سينمايي صادر شده است اما هنوز به قطعيت نرسيده است. و در مورد انتخاب دبير جشنواره سي‌ودوم فيلم فجر نيز كانديداهايي مدنظر است كه به زودي فرد موردنظر اعلام مي‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار