ساعت 25 ويژه دفاع مقدس روي آنتن شبكه تهران مي رود

برنامه شبانگاهي "ساعت 25 " به مدت يك هفته با موضوع سرودهاي ويژه دفاع مقدس روي آنتن شبكه تهران مي‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و شروع نيمه دوم سال برنامه زنده و شبانگاهي ساعت 25 بصورت ويژه برنامه اي خاص با آيتم هاي جذاب و ديدني را روانه آنتن مي كند.

برنامه ساعت 25 در هفته دفاع مقدس بصورت ويژه به پخش ترانه‌هاي مرتبط با ايام دفاع مقدس مي‌پردازد و مصاحبه اي نيز با مجيد انتظامي سازنده موسيقي برخي از فيلم هاي مرتبط با موضوع دفاع مقدس و جنگ تحميلي مانند آژانس شيشه‌اي، بوي پيراهن يوسف ... در لابه لاي برنامه پخش مي شود.

مصاحبه با محمد گلريز خواننده سروده هاي انقلابي و دعوت از چند تن از خوانندگان كه سروده هاي آنها مرتبط با موضوع دفاع مقدس است، از ديگر آيتم هاي اين برنامه است كه در اين هفته روي آنتن مي رود.

اين برنامه از 30 شهريور ماه تا 6 مهر در طول ايام دفاع مقدس به صورت ويژه درساعت پاياني شب به مدت 100دقيقه با محوريت موسيقي پخش مي شود.

معرفي تازه هاي موسيقي ، موسيقي هاي خاطره انگيز، موسيقي فيلم هاي قديمي ، تيتراژ، گزارش ها و .... بخش هاي مختلف اين برنامه است كه از 30 دقيقه با مداد با اجراي محمود رضا قديريان بر روي آنتن مي رود.

برنامه زنده" ساعت 25" كاري از گروه اجتماعي شبكه تهران به تهيه كنندگي محمود محمودي ، در بخش برنامه هاي تركيبي تابستاني سيما يكي از برگزيده هاي برنامه تابستاني معرفي شد كه تهيه كننده آن مشاركت و استقبال جوانان را عامل موفقيت اين برنامه عنوان كرده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.