مشهد/آیت‌الله واعظ طبسی:

توسعه درمانی با رفاقت‌های خطی و سیاست‌بازی امکان پذیر نیست

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه احداث فاز دو بیمارستان رضوی از محل موقوفات مطلقه بوده است گفت: از تمامی صاحب‌نظران در این مجموعه مشورت می‌پذیرم اما اینجا محلی برای رفاقت‌های خطی و سیاست‌بازی نیست.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، آیت‌الله عباس واعظ طبسی دقایقی پیش در مراسم افتتاحیه فاز 2 بیمارستان فوق تخصصی رضوی و افتتاح پیشرفته‌ترین مرکز پزشکی هسته‌ای کشور در محل سالن اجتماعات این بیمارستان اظهار کرد: یک مدیریت توانمند با تفکر و مدیریت صحیح خود می‌تواند در مسیر توسعه و تعالی ملت قدم بردارد.

وی افزود: متاسفانه در دنیای حاضر عده‌ای هستند که به دلیل سلایق مختلف دچار شعارزدگی بوده و سعی کردند با اقدامات مقطعی و کوتاه‌مدت موقعیت اجتماعی خود را مطرح کنند.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: همه را نمی‌گویم بعضی دارای چنین تفکری بودند و امیدوارم خدای متعال کمک کند تا از همه امکانات با رهبری دقیق و فرزانه امام راحل و پس از آن مقام رهبری بتوانیم حداکثر استفاده را ببریم.

آیت الله واعظ طبسی با بیان اینکه خودم را فقط خادم امام رضا(ع) می‌دانم، تصریح کرد: اینکه می‌گویم خادم امام رضا(ع) هستم اعتقاد و خواست قلبی من بوده و اینکه آستان قدس رضوی در تمام حوزه‌های بهداشت و درمان، دینی، سیاست و مسائل اقتصادی و دیگر زمینه‌ها بتواند گوی سبقت را از دیگران برباید به نفع نظام بوده و به عنایت امام رضا(ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان تصریح کرد: ترویج شعائر اسلامی با پوستر، کتاب و مقاله امکانپذیر نبوده و در میدان عمل باید نشان دهیم که می‌توان با تکیه بر ائمه اطهار(ع) مدیریت برجسته و مطرحی داشت که در تمام جهان زبان‌زد شود.

وی از فشارها و تحریم‌های وارد آمده بر جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: امروز با تمام تحریم‌های و فشارهاهی سیاسی، با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری سرافراز هستیم و در میدان مقابله با دشمن محکم ایستاده‌ایم.

آیت الله واعظ طبسی با ارائه توصیه به مجموعه درمانی بیمارستان فوق تخصصی رضوی گفت: می‌خواهم سعی کنید فعالیت‌ها و اقدامات شما در مسیر رشد و پیشرفت و تولید علم و خلاقیت بر مبنای بیانات مقام معظم ر هبری باشد.

وی مسئله آموزش و پژوهش در حوزه بهداشت را حائز اهمیت توصیف کرد و اظهار کرد: امروز با تلاش در مسیر آموزش و پژوهش باید گام‌های بلند و استواری را در مسیر توسعه کشور برداریم و بنای ما هم از ساخت چنین مجموعه‌ای همین بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان گفت: در این مجموعه درمانی تجهیزات قابل توجه با رقم‌های بالا و درشتی از محل موقوفات مطلقه تهیه شده است.

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: مسئله مهم این است که با توجه به راه‌اندازی مسائل درمانی باید به تهیه لوازم یدکی و مواردی که دچار اشکال می‌شود، نیز توجه کرد.

آیت الله واعظ طبسی تصریح کرد: درب این بیمارستان به عنوان مرکز آموزش و پژوهشی و ارائه خدمات درمانی و پزشکی به روی تمام شخصیت‌های برجسته و صاحب‌نظر در داخل و خارج کشور باز است.

وی تصریح کرد: بیمارستان فوق تخصصی رضوی در مسیر مسائل علمی و توسعه ارزش‌ها بوده و در این مسیر از همه صاحب‌نظران برای این توسعه مشورت می‌گیرد اما باید گفت که اینجا میدان رفاقت‌های خطی و سیاست‌بازی نیست./س

برچسب ها: تولیت ، آستان ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.